۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۸۰۱۴۶

جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حرم حضرت زینب برگزار شد

جشن بزرگداشت سی و هشتیمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسؤولان ایرانی، سوری و زائران در مصلای حرم حضرت زینب(س) برگزار شد.
بزرگداشت سی و هشتیمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سوریه

به گزارش خبرگزاری رسا، نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در آیین بزرگداشت سی و هشتیمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) به قدرت ملت های اسلامی ایمان داشت و آن را تنها قدرت حقیقی می دانست که می تواند موجب تغییر و حرکت به سوی آینده ای بهتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل طباطبایی اشکذری افزود: این انقلاب، انعکاس شخصیتی نمونه مانند امام خمینی(ره) بود که همه توانایی های علمی و عملی را دارا بود و اسلام ناب را خوب می دانست و با شجاعت، صلابت و اراده بی نظیر و آرمش قلبی به مقابله با چالش ها و مشکلات می پرداخت.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران حامل مفاهیم انسانی است که در عدالت اجتماعی، ایمان و نور مقاومت متجلی شده است.

معاون وزیر اوقاف سوریه نیز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به خاطر پیشرفت علمی و همه جانبه پیروزی بر همه مستکبران است.

شیخ احمد الجزایری افزود: جنگ میان حق و باطل همیشگی است و پیروزی نهایی از آن مستضعفان است و انقلاب اسلامی امید پیروزی بر ستمگران و استکبار را زنده کرد.

دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز از ایستادگی جمهوری اسلامی در کنار ملت فلسطین و حمایت و پشتیبانی همه جانبه از آرمان فلسطین تقدیر کرد و پیروزی انقلاب را نقطه عطفی در تاریخ امت های عربی و اسلامی دانست.

احمد جبریل با اشاره به ایستادگی جمهوری اسلامی ایران درکنار سوریه در مقابل توطئه های مجرمانه اظهارداشت: این ایستادگی پس از آن انجام شد که جمهوری اسلامی ایران دانست که هدف از این توطئه محور مقاومت است و سوریه یکی از حلقه های این محور است.

وی افزود: پیروزی سوریه پیروزی فلسطین و آزادسازی آن وابسته به وجود محور مقاومت از تهران تا بغداد، دمشق، لبنان و فلسطین است./982/ب102/د

ارسال نظرات