۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۳
کد خبر: ۶۰۱۵۳۱
آیت الله طبرسی:

دولت همه امکانات خود را برای جبران خسارت سیل به کار گیرد

دولت همه امکانات خود را برای جبران خسارت سیل به کار گیرد
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت بکار گیری همه ظرفیت های موجود به منظور جبران خسارت وارد شده به سیل زدگان از سوی دولت تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور معاون اول رییس جمهور در استانداری برگزار شد با اشاره به وضعیت نامناسب سیل زدگان در استان‌های شمالی بر ضرورت بکار گیری همه امکانات به منظور رسیدگی به وضعیت سیل زدگان تاکید کرد.
 
وی با بیان این که متاسفانه سیل اخیر خسارت بسیاری به زیر ساخت‌های استان وارد کرده است، افزود: دولت باید برای جبران خسارت‌های وارد شده تدبیر مناسبی داشته باشد.
 
آیت الله طبرسی با تشکر از پیام مهم مقام معظم رهبری در خصوص سیل اخیر و همچنین دستور ایشان برای رسیدگی بهتر و سریعتر به سیل زدگان استان‌های شمالی گفت: این پیام ایشان افزون بر این که دلگرمی مناسبی برای خسارت دیدگان بود، روند خدمت گذاری به مردم را در این مناطق سرعت بخشیده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که مقام معظم رهبری در دستور خود به رییس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح بر ضرورت به کار گیری کلیه امکانات به منظور رسیدگی به سیل زدگان تاکید کردند، گفت: مسؤولان اجرایی نیز باید همه توان خود را برای تسریع در روند امداد رسانی به سیل زدگان به کار گیرند.

وی با بیان این که بازسازی منازل آسیب دیده در سیل و همچنین جبران خسارت‌های وارد شده به بخش‌های مختلف به ویژه بخش‌های کشاورزی باید به طور جدی در دستور کار مسؤولان قرار گیرد، ادامه داد: امیدواریم دولت در نخستین جلسه سال جدید اعتبارات مناسبی را برای جبران خسارت‌های وارد شده تصویب و اجرایی کند.

آیت الله طبرسی با تاکید بر این که مسولان باید برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی اقدام مناسبی انجام دهند، بیان داشت: این گونه حوادث فرصتی برای بررسی و شناسایی نقاط ضعف و مشکلات موجود است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود از همه کسانی که در این حادثه پای کار بودند تقدیر و تشکر کرد و بر تقویت و سرعت روند امداد رسانی و خدمات به مردم سیل زده تاکید کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که وحدت و همدلی میان مسؤولان و مدیران بخش‌های مختلف روند خدمات رسانی به مردم را تسریع خواهد کرد، بیان داشت: باید از همه ظرفیت‌های موجود به منظور رفع مشکلات مردم بهره گرفته شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات