۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۰۶۰۷۵
همزمان با سراسر کشور؛

مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی راهپیمایی کردند

مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از بیانیه شورای امنیت ملی راهپیمایی کردند
نمازگزاران جمعه چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور و با زبان روزه، در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نمازگزاران جمعه چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور و با زبان روزه، در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی راهپیمایی کردند.

مردم خدا جو و مؤمن استان چهارمحال و بختیاری، پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در ۲۳ نقطه شهری استان، راهپیمایی خود در حمایت از تصمیم اخیر مسؤولان نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی را برگزار و اعلام کردند تا آخرین قطره خون خود پای نظام و ارزش‌های انقلاب خواهند ایستاد.

مردم ولایتمدار این آستان امروز آمدند تا نشان دهند علی رغم همه سختی‌ها و تنگنا‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ضعف مدیریت داخلی، با حفظ وحدت و انسجام ملی و حضور پرشورتر از قبل در صحنه بر سختی‌ها فائق آمده و با شکست سنگین دیگری دشمن را به خاک مذلت خواهد نشاند.

در شهرکرد مرکز استان نیز مسؤولان ارشد اجرایی، نظامی و انتظامی از نماینده، ولی فقیه در استان گرفته تا استاندار آمدند تا نشان دهند همپای مردم مدافع حقوق ملت هستند و هیچ گاه در مقابل دشمن کوتاه نخواهند آمد.

مردم روزه دار شهرکردی با مشت‌های گره کرده مثل همیشه فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند و بر لزوم اقدام قاطعانه مسؤولان در برابر بدعهدی دشمنان خصوصا آمریکا و اتحادیه اروپا تأکید کردند.

در پایان این راهپیمایی نیز قطعنامه‌ای در ۵ بند قرائت و با تکبیر‌های بلند مردم تأکید شد، هرگونه تحرک و تهدید علیه ایران همیشه سرافراز، با واکنش قاطع و مشت آهنین جوانان این سرزمین روبرو می‌شود و دشمن را با شکست مفتضحانه سنگینی به خاک مذلت خواهیم نشاند.

همچنین در ادامه این قطعنامه تصریح شد: با توجه به بی اثر شدن معاهده برجام و اثبات چندباره بدعهدی طاغوت اعظم و غیرقابل اعتماد بودن کشور‌های اروپایی، تقویت بنیه اقتصادی کشور با رونق تولید و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی، توقف کامل اجرای یک طرفه تعهدات جمهوری اسلامی ایران در توافقنامه نقض شده موسوم به برجام و خروج کامل از این معاهده در صورت بدقولی و عهدشکنی کشور‌های اروپایی را امری قطعی قلمداد و مصرانه خواهانیم./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات