۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۶۰۷۶۳۸
آیت الله حیدری:

بازسازی خرمشهر بیشتر ماله کشی بود | منطقه آزاد بر مشکلات خرمشهری‌ ها افزود

بازسازی خرمشهر بیشتر ماله کشی بود | منطقه آزاد بر مشکلات خرمشهری‌ ها افزود
آیت الله حیدری با اشاره به عدم بازسازی شایسته خرمشهر، گفت: این بازسازی بیشتر به ماله کشی شبیه بود تا بازسازی و تاکنون مردم خرمشهر با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۳ خرداد روزی نمادین و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، اظهار داشت: ۳ خرداد نماد حماسه، ایثار، خون، شهادت، آزادی، آزادگی و افتخار آفرینی است و همه ملت ایران به ویژه مردم خوزستان در خلق چنین حماسه‌ای مشارکت داشتند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه خرمشهری‌ها با مقاومت و جانفشانی شان حماسه‌های بسیاری آفریدند، عنوان داشت: متأسفانه پس از جنگ تحمیلی انتظار بازسازی خوب را داشتیم، اما بازسازی شایسته و بایسته صورت نگرفته و بیشتر به ماله کشی شبیه بود تا بازسازی.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: با گذر ۴۰ سال، مردم خرمشهر در بسیاری از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند با راه اندازی منطقه آزاد، نه تنها مشکلات حل شد بلکه بر سیل مشکلات افزوده شد.

آیت الله حیدری گفت: امیدواریم با همت دولت جوان و انقلابی که رهبر انقلاب، زمینه سازی آن را دستور دادند خط بطلانی بر همه فعالیت‌های ناقص کشیده شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم روند بازسازی خرمشهر و خوزستان به همت دولت جوان و انقلابی سرعت بگیرد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات