۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۲۶۳۱۸
رییس سازمان صدا و سیما:

رسانه ملی فتنه دشمن را خنثی می کند| تقویت روحیه مقاومت و امید رسالت ما است

رسانه ملی فتنه دشمن را خنثی می کند| تقویت روحیه مقاومت و امید رسالت ما است
علی عسگری گفت: رسانه ملی از حریم کشور و فرهنگ دفاع کرده و با استفاده از کارشناسان و صاحب نظران علیه جنگ نرم دشمن مقاومت و ایستادگی می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، عبدالعلی علی عسگری، رییس سازمان صدا و سیما امروز در آیین افتتاح 205 پروژه فنی صدا و سیما در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رضوان گفت: با وجود همه  تهدیدها و تحریم ها، در زیرساخت ها کار خوبی صورت گرفته است و در تلاش هستیم تا در زمینه محتوایی نیز کار مناسبی صورت بگیرد.

وی به خدمات شایسته صدا و سیمای خراسان رضوی اشاره و اظهار کرد: صدا و سیمای خراسان رضوی هم در ابعاد استانی و هم در ابعاد ملی و جهانی خدمات ارزشمندی داشته است و اهمیت صدا و سیمای استان از این باب است که امروز تهدیدات بر پایه رسانه است.

علی عسگری اظهار کرد: آمریکای و اسراییل غاصب برای تخریب اقتصاد ما اقدام و از هیچ چیزی فروگذار نمی کنند، ما در روند جنگ اقتصادی هستیم و این جنگ در صورتی موفق است که در جنگ نرم و رسانه تاثیر گذاشته و مقاومت مردم را تخریب کند بنابراین نقش رسانه‌ها مهم است.

رییس سازمان صدا و سیما به تلاش سربازان رسانه ای بر خنثی کردن فتنه دشمن اشاره و بیان داشت: ما برای افزایش روحیه و تقویت حس مقاومت، فتنه های دشمن را شناسایی کرده و تلاش می کنیم تا خنثی شوند و آن ها نیز تاکنون نتوانسته اند زهر خود را بریزند، در سال 97 شاهد بودیم که ضمن فشار اقتصادی، جنگ رسانه ای را نیز به راه انداخته بودند اما سربازان رسانه ها مراقبت کرده و نگذاشتند این فتنه ها موفق شود.

وی ابراز کرد: دشمن با ایجاد صدها شبکه ماهواره ای و کانال ها در فضای مجازی به جان کشور ما افتاده است اما رسانه ملی از حریم و فرهنگ دفاع کرده و با استفاده از کارشناسان و صاحب نظران علیه این جنگ نرم مقاومت و ایستادگی می کنیم همچنین تلاش می شود حس مقاومت و امید در کشور بالا برود.

علی عسگری روحیه شهادت طلبی و انتظار را موجب شکل گیری انقلاب اسلامی و ادامه آن دانست و گفت: آمریکایی ها از این تفکر انقلابی و روحیه شهادت طلبی و انتظار می ترسند چون این روحیه امید و مقاومت را افزایش می دهد بنابراین تلاش در تخریب این روحیه دارد اما تحت دیدگاه امام و رهبری هر روز اندیشه مقاومت در برابر مستکبران رشد کرده و امروز جمهوری اسلامی به قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.

رییس سازمان صدا و سیما تحریم دشمن را موجب خلق فرصت بیان و ابراز کرد: دشمن بداند کشور ایران با نیروهای متفکر خود توان تولید دارد، از تحریم فرصت خلق کرده است و این تحریم ها موجب شکل گرفتن بسیاری از شرکت های دانش بنیان شده است./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات