۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۲۲۲۷۳
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

آرامش قلبی امام خمینی ناشی از اعتماد به مردم و جانشین خود بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، اطمینان قلبی امام خمینی(ره) در اواخر عمر شریف ایشان را ناشی از اعتقاد به وعده الهی توصیف کرد و افزود: امام راحل به خاطر اعتماد به مردم و جانشین خود، به آینده نظام اسلامی خوش‌بین بودند و فرمودند؛ با رفتن یک خدمتگذار خللی در سد آهنین ملت ایران حاصل نخواهد شد و خدمتگذاران بالا و بالاتری به اسلام خدمت خواهند کرد.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران و عضو موسس روحانيون مبارز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد حسن رحیمیان، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح امروز در جمع شماری از کارکنان و مسوولان دفتر تبلیغات اسلامی قم که در بیت حضرت امام خمینی(ره) گردهم آمده بودند تا تجدید میثاقی با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای داشته باشند، در سخنانی یاد و خاطره ایام الله دهه فجر و رشادت‌های شهدای اقلاب را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر مکتب اسلام در جهان است، عنوان کرد: شیوه‌ ایشان در طول نهضت اسلامی بر اساس روش قرآن و امام حسین(ع) است که در برابر ظلم باید ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام رحیمیان با اشاره به این که امام خمینی(ره) پیشنهادهایی را از رژیم بعث برای کمک به سرکوب شاه دریافت کرده بود، خاطرنشان کرد: ایشان در مبارزه با ظلم شاهنشاهی به چیزی جز اراده خداوند متعال و یاری مردم مستضعف دلخوش نکرده بود.

وی با اشاره به اینکه به حضرت امام خمینی(ره) اعلام شده بود که در سخنرانی‌ چهارم آبان ماه سال 43 که در بیت ایشان در قم ایراد کردند سخنی از آمریکا به میان نیاورند، یاد آور شد: امام خمینی(ره) در این سخنرانی با جملاتی تند کاپیتولاسیون را مرورد انتقاد شدید قرار دادند و سخنانی را علیه آمریکا به زبان آوردند که با هر کلمه ایشان صدای انزجار مردم از آمریکا و نظام شاهنشاهی بلند می‌شد.

 این عضو موسس روحانیان مبارز همچنین اضافه کرد: امروز کسانی که خود را مدعی خط امام می‌دانند اما با ضد انقلاب‌های دنیا هم صدایی کرده و در جهت پیشبرد اهداف دشمنان گام برمی‌دارند، نمی‌توانند زیر پرچم نظام قرار بگیرند و ادعای انقلابی بودن داشته باشند.

حجت‌الاسلام رحیمیان اطمینان قلبی امام خمینی(ره) در اواخر عمر شریف ایشان را ناشی از اعتقاد به وعده الهی توصیف کرد و افزود: ایشان به خاطر اعتماد به مردم و جانشین خود، به آینده نظام اسلامی خوش‌بین بودند و فرمودند؛ با رفتن یک خدمتگذار خللی در سد آهنین ملت ایران حاصل نخواهد شد و خدمتگذاران بالا و بالاتری به اسلام خدمت خواهند کرد.

وی به فراز پایانی وصیت نامه امام خمینی(ره)، که ملاک مقبولیت مسؤولان را حال فعلی آنها می‌داند، اشاره و تصریح کرد: افرادی که در گذشته مورد تایید امام خمینی(ره) بوده و حکمی از ایشان گرفته‌اند اما امروز همسو با دشمنان نظام علیه ولایت فقیه، مهمترین میراث رهبر کبیر انقلاب توطئه می‌کند، نمی‌توانند از نام امام خمینی بهره برداری سیاسی کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان، تحریم‌های دشمنان را بی اهمیت خواند و ابراز کرد: همه تعالی و تکامل جامعه ما از سختی‌ها و تحریم‌ها به وجود آمده است و این مسیر تکامل به فضل الهی ادامه خواهد داشت./927/پ202/ع

ارسال نظرات