۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۲۹۱۶۶
در مشهد؛

طومار محکومیت اهانت‏کنندگان به ساحت امام هادی امضا می‏شود

خبرگزاری رسا ـ طومار محکومیت اهانت کنندگان به ساحت امام هادی(ع) از سوی هیأت‏های مذهبی مشهد امضا می‏شود.
امام هادي(ع)
حجت الاسلام حسن صباغیان، رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از برگزاری 1200 سوگواره ویژه شهادت امام هادی(ع) در سطح استان خبر داد و گفت: از این میزان، 650 مراسم در مشهد برگزار می شود.

وی با اشاره به صدور مجوز 12 هیأت عزاداری که به نام امام هادی(ع) بوده اند، افزود: طومار محکومیت اهانت کنندگان به ساحت امام هادی(ع) از سوی این هیأت ها، در روز شهادت ایشان به امضای عزاداران می رسد.

حجت الاسلام صباغیان ادامه داد: همچنین در حرکتی اعتراض آمیز، همزمان با شام شهادت، دانشجویان و هیأت مذهبی از مهدیه مشهد تا حرم مطهر راهپیمایی می کنند.
 
رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی با اشاره به صدور بیانیه این سازمان در محکومیت هتاکان، اظهار داشت: در مراسم های سوگواری شب و روز شهادت امام هادی(ع)، بسته های فرهنگی در تبیین عظمت وجودی ایشان در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری روز شهادت امام دهم، به صورت ویژه در بیت الصادق(ع)، مهدیه، مجتمع بنی فاطمه، حسینیه چهارده معصوم، منطقه سیدی، شهرک شهید رجایی، بلوار طوس، مکتب الزهرا(فرامرز عباسی)، و جامعة الحسین مشهد برگزار خواهد شد./930/پ203/س
ارسال نظرات