۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۱۵۱
آیت الله طبرسی مطرح کرد؛

ترویج عرفان‌های کاذب؛ تلاش سازمان یافته غرب برای هویت‌زدایی از جامعه دینی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گسترش روز افزون فرقه های انحرافی و عرفان های دروغین را تلاش سازمان یافته غرب برای هویت زدایی نسل جوان کشورمان دانست.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با مدیران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان در ساری، بر تقویت معارف دینی در میان نسل جوان تأکید کرد و گفت: مفاهیم متعالی دین مبین اسلام بهترین سد در برابر تهاجم گسترده غرب است.

 

وی با بیان این که غرب با سرمایه گذاری کلانی به جنگ فرهنگی با مبانی دینی ما آمده است، خاطرنشان کرد: باید با گسترش مبانی دینی، جامعه جوان را در مقابل سیل فرهنگ غلط و منحرف غربی مصون نگه داریم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گسترش روز افزون فرقه های انحرافی و عرفان های دروغین را تلاش سازمان یافته غرب برای هویت زدایی نسل جوان کشورمان دانست و افزود: آشنایی جوانان ایران اسلامی با عرفان اصیل اسلامی راهکار مقابله با افکار انحرافی این فرقه های ضاله است.

 

وی به رواج برخی ورزش‌ها مثل یوگا در کشور اشاره کرد و با تأکید براین که ما باید به دنبال احیا ورزش‌های باشیم که در کنار ورزش اعتقادات دینی ما نیز توجه شود، گفت: ورزش‌های سنتی ما به نسبت با عقیده‌های دینی ما سازگاری دارند.

 

امام جمعه ساری یکی از اهداف اصلی دشمن در دانشگاه‌ها را منحرف کردن جوانان از مسیر علم و دانش عنوان کرد و بیان داشت: دشمن در فتنه 88 به دنبال به انزوا کشیدن دانشگاه و خارج کردن این مرکز علمی کشور از مسیر اصلی‌اش بود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با هشدار به تلاش دشمنان برای از بین بردن معنویت از ورزش، تأکید کرد: متولیان امور جوانان هوشیار باشند، چون دشمنان به منظور ایجاد انحراف در نسل جوان همه توان و سرمایه خود را برای ایجاد انحراف در عرصه ورزشی است.

 

آیت الله طبرسی، ترویج شبهات دینی از سوی دشمنان اسلام را خطرناک توصیف کرد و از متولیان دینی جامعه خواست درجهت ریشه کنی این شبهات تلاش جدی انجام دهند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که غربی تلاش می کنند که نسل جوان ما از درون تهی شوند، خاطرنشان کرد: اگر ذهن و افکار نسل جوان از سوی غرب تسخیر شود، دشمن به اهداف خود رسیده است.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که برنامه های فرهنگی و دینی باید از جذابیت مناسبی برخوردار باشد، گفت: باید تلاش شود تا برنامه های جذاب و پرمحتوا دینی و فرهنگی در جذب جوانان گام برداشت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نباید همه اوقات فراغت یک جوان با ورزش پرشود، ادامه داد: باید در جایی هم برای فرایض دینی باشد.

 

آیت الله طبرسی، نسل جوان را سرمایه هرکشوری دانست و با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز برپایه تلاش های جوانان در عرصه های بین المللی نقش آفرین است، گفت: انقلاب عظیم اسلامی نیز به رهبری امام راحل و حضور جوانان انقلابی به پیروزی رسید.

 

امام جمعه ساری، نقش جوانان در پیشرفت و اعتلای کشور را بی بدیل توصیف کرد و گفت: امروز دشمنان نظام از حضور در صحنه جوانان در عرصه های مختلف کشور هراسان هستند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دانشمندان هسته ای کشورمان از نسل جوان هستند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل غرب از ادامه تحصیل جوانان ایرانی در برخی رشته های دانشگاهی هراسان است و تلاش می کند تا با ترویج اندیشه های غربی آنها را از مسیر سعادت و تعالی منحرف کند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نسل جوان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب حرکت کردند، بیان داشت: دشمن از جوان با بصیرت و انقلابی به شدت هراسان است.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود ورزش را عامل شادابی و سرزنده بودن نسل جوان دانست و ادامه داد: در کشورهای غربی از ورزش به عنوان دستیابی به عقیده های سیاسی استفاده می کنند و زمانی که پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آید موجب افتخار و ارزش کشور خواهد بود./950/پ202/ج

ارسال نظرات