۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۳۸۸۲۸
استاد حوزه علمیه آمل:

هراس از حاکمیت نبوی دلیل هتک حرمت به پیامبر است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، گفت: هدف دشمنان و مستکبران عالم از این گونه اقدامات هراس از حاکمیت دیانت نبوی در جهان است.
حجت الاسلام محمد امين براتي، استاد حوزه علميه امام حسن عسکري (ع) آمل،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد امین براتی، استاد حوزه علمیه آمل امروز در اجتماع طلاب شهرستان آمل که در سالن اجتماعات حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار شد با بیان این که توهین به ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام(ص) محکوم است، گفت: ایادی استکبار جهانی درصدد هستند تا با انجام چنین اقدامی جلوی سرعت بی وقفه انتشار دین مبین اسلام را بگیرند.


وی با با اشاره به این که هراس مستکبران از حاکمیت دیانت نبوی است و آنان درصدد اسلام زدایی هستند، خاطرنشان کرد: توسعه دین مبین اسلام موجب شده تا همه معادلات آنان به خطر بیافتد که در این راستا از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند و برای دستیابی به اهداف و خواسته های شوم خود دست به هر کاری می زنند.


حجت الاسلام براتی با تاکید بر این که در ساخت چنین فیلم هایی انحراف نسل جوان مدنظر است، یادآور شد: ایادی استکباری از هر ابزاری به منظور چالش کشیدن افکار جوانان و مدیریت بر افکار آنان بهره گیری می کنند.


استاد حوزه علمیه آمل گفت: در این فیلم آنان وجود مقدس پیامبراکرم(ص) را محکوم به خشونت می کنند ولی خود را حامی صلح و خدمت به بشر تلقی می کنند که یکی از زوایای این فیلم موهن است.


وی با بیان این که مستکبران در پی آن هستند تا دین مبین اسلام را به عنوانی دینی معرفی کنند که بر مبنای خشونت است و گفتمان در آن جایی ندارد، یادآور شد: ایادی استکبار جهانی گروه های تندروی چون القاعده و طالبان را تقویت می کنند و بر اساس تبلیغاتی که انجام می دهند آنان را به عنوان نماینده تفکر اسلامی تلقی می کنند.


حجت الاسلام براتی با اشاره به این که حادثه 11 سپتامبر بر اساس همین اندیشه طراحی شده است، خاطرنشان کرد: انفجاراتی که در مترو لندن صورت می گیرد و سپس افرادی را بعد از این حادثه دستگیر می کنند براساس همین مدیریت جهانی است.


استاد سطح عالی حوزه علمیه آمل گفت: در برهه ای از زمان که مردم از این دیکتاتوری ها خسته می شوند و مهره آنان کارکرد خود را از دست می دهد آنان با موضوعات جدیدی چون دخالت ناتو و گروه های غربی به منظور نجات بشریت بهره می گیرند و با یک مدیریت نظامی سیاسی به گونه ای اوضاع را به تصویر می کشند که آنان به عنوان مدافعان صلح و بشریت معرفی می شوند.


وی با تاکید بر اینکه روحانیت نماینده تفکرات اسلامی و قرآنی می باشد، گفت: باید با ارائه تصویری درست از اسلام حقیقی جوانان را بیدار کنیم.


حجت الاسلام براتی با بیان این که دین اسلام بر اساس گفتمان و محبت می باشد، خاطرنشان کرد: اسلام ناب جدای از اسلام طالبانی است که اگر این دین راستین اسلام به نحو حقیقی به جهانیان ارائه گردد محبوب دل همگان خواهد شد.


استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که اسلام ناب باید به جهان عرضه شود، گفت:باید با برنامه ریزی و اقدامات منسجم این حرکت های ساخته و پرداخته شده غرب را خنثی کنیم.


وی در پایان گفت: اسلام درصدد صلح و آزادی بیان است و آنچه آنها از دیانت تصویر کرده اند برخلاف تصویر حقیقی دین مبین اسلام است./950/پ202/ب

ارسال نظرات