۰۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۴۴۴۰۳
با دستور اسماعیل هنیه؛

170 زندانی در غزه به مناسبت عید قربان آزاد شدند

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر فلسطین به مناسبت فرارسیدن عید قربان دستور آزادی یکصد و هفتاد تن از زندانیان از نقاط مختلف نوار غزه را صادر کرد.
غزه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سما، سرهنگ ناصر سلیمان مدیر کانون اصلاح و بازپروری، اعلام کرد که امروز به دستور اسماعیل هنیه نخست وزیر فلسطین، یکصد و هفتاد زندانی در استان‌های مختلف نوار غزه به مناسبت عید سعید قربان مورد عفو قرار گرفته و آزاد شدند.

 

وی افزود: این قبیل عفو‎ها و آزادی‎ها نشان دهنده احترام به انسانیت دولت فلسطین و وزارت داخلی است که برای حفظ بافت اجتماعی جامعه بعد از اصلاح زندانیان، پرورش و تحت آموزش قرار دادن آنها به جامعه باز می گردند و امید است که انسان های مفیدی برای جامعه خود باشند.

 

مدیر کانون اصلاح و بازپروری فلسطین ضمن اشاره به نوع اصلاحات صورت گرفته خاطر نشان کرد: برنامه‌ مبارزه با بیکاری با همکاری وزارت کار و نظافت عمومی صورت می گیرد و جوایز نقدی به دلیل شرکت در برنامه‌های حفظ قرآن کریم و آموزش‌های اخلاقی و رفتاری اهدا می شود.


خلیل حماده نماینده دادستان فلسطین، در پی اعلام این خبر اظهار داشت: این عمل دولت فلسطین دلیلی بر احترام حکومت فلسطین به حقوق انسان‎ها، آزادی، کرامت انسانی و عملکرد مناسب دولت نسبت به مسائل کیفری است.

 

گفتنی است اسماعیل هنیه در عید فطر گذشته دستور آزادی یکصد و پنجاه و نه نفر از زندانیان را صادر کرده بود./994/ب902/ک

 

ارسال نظرات