۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۴۹۷۰۸
مدیر حوزه علمیه ولی‌عصر تبریز خبر داد؛

استقبال استادان و طلاب حوزه علمیه آذربایجان شرقی از نشریه طالبیه

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سیدی ثانی گفت: با فعالیت نشریه ندای طالبیه تاکنون شاهد بازخوردهای بسیار مثبت و چشمگیری از سوی مدیران، استادان و طلاب مدارس علمیه کشور بوده‌ایم.
حجت الاسلام سيدي ثاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدحسین سیدی‌ثانی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز، امروز در دیدار اعضای هیأت تحریریه دوهفته‌نامه ندای طالبیه با مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با آغاز فعالیت نشریه ندای طالبیه تاکنون شاهد بازخوردهای بسیار مثبت و قابل توجهی از سوی مدیران، استادان و طلاب مدارس علمیه کشور بوده‌ایم.

 

وی با بیان این‌که در سومین سال فعالیت ندای طالبیه تجربه‌های خوب و ارزنده‌ای در عرصه رسانه کسب شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون 48 شماره از دو هفته‌نامه ندای طالبیه با مساعدت آیت الله مجتهدشبستری و همکاری دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز منتشر شده که خوشبختانه با استقبال حوزویان روبه‌رو هستیم.

 

حجت الاسلام سیدی‌ثانی با تأکید بر گسترش فعالیت این نشریه و دریافت مجوز رسمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیش از این دفتر نشریه در حوزه علمیه طالبیه مستقر بوده که با حضور مدیر جدید حوزه علمیه استان و رویکرد رسانه‌ای حجت الاسلام انتظاری، دفتر جدید در مرکز مدیریت حوزه راه‌اندازی و فعال خواهد شد.

 

مدیرمسؤول نشریه ندای طالبیه با تقدیر از عنایت ویژه و تأکید امام جمعه تبریز مبنی بر انتشار منظم و بی‌وقفه این دوهفته‌نامه تصریح کرد: خوشبختانه با انتشار این نشریه و توزیع در سراسر کشور، توانسته‌این ظرفیت‌ها و نقاط قوت و بالقوه مدارس علمیه استان را معرفی کنیم.

 

وی با اشاره به جریان‌سازی رسانه‌ای این نشریه در حوزه‌های علمیه کشور گفت: با انعکاس گزارش خبری طرح توسعه حوزه علمیه طالبیه در این نشریه، شاهد بازخوردهای خوبی از سوی صاحب‌نظران حوزوی سراسر کشور بودیم که پیشنهادات ارزنده‌ای نیز در این خصوص داشته اند.

 

همچنین حجت الاسلام انوری، سردبیر نشریه ندای طالبیه با تقدیر از نگاه رسانه‌ای مدیر جدید حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: ندای طالبیه ظرفیت بسیار مطلوبی برای معرفی فعالیت‌ها و برنامه های حوزه های علمیه استان محسوب می شود که تداوم فعالیت این رسانه مکتوب در دراز مدت آثار ماندگار و ارزنده‌ای خواهد داشت.

 

وی با بیان این‌که بازتاب اخبار و برنامه‌های حوزه علمیه در مقایسه با دانشگاه بسیار ناچیز است، گفت: این در حالی است که همه روزه فعالیت‌های مهمی در حوزه صورت می گیرد؛ اما رسانه‌ای نمی شود که جا دارد با مساعدت مدیر استانی و تلاش هیأت تحریریه ندای طالبیه این نقیصه برطرف شود./935/پ202/س

ارسال نظرات