۲۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۵۲۸۹۸
امام جمعه زنجان:

طرح انتخابات آزاد با هدف مأیوس کردن مردم از نظام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان این ‍‌که دشمنان سعی دارند با راه‌اندازی جنجال رسانه‌ای حضور مردم در انتخابات سال آینده را کمرنگ کنند، گفت: طرح انتخابات آزاد با هدف مأیوس کردن مردم از نظام و انتخابات است.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم قم اظهار داشت: مردم و مسؤولان باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه برنامه ها و فعالیت های خود قرار دهند.

وی با تأکید بر این‌که دشمنان فتنه‌ها و توطئه‌های جدیدی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تدارک دیده‌اند، خاطرنشان کرد: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خرداد سال 92 از ابعاد مختلفی اهمیت دارد که لزوم برنامه ریزی هدفمند و جامع برای پیشگیری از مسائل ناخوشایند امری مهم و ضروری است.

امام جمعه زنجان با بیان این‌که بصیرت کسب شده در جریان فتنه 88 بایستی برای مقابله با فتنه‌های احتمالی 5 ماه آینده مورد نظر همگان باشد، تصریح کرد: مظمئن باشید که دشمنان نظام اسلامی از هیچ برنامه و توطئه ای برای ایجاد خلل و نارضایتی بین مردم در آستانه برگزاری این رویداد مهم سیاسی کشور دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به این‌که مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی اجازه نخواهند داد، توصیه‌های مهم رهبری بر زمین بماند، به تشریح بخش‌هایی از رهنمودهای ولی فقیه زمان در جمع مردم قم پرداخت و بر لزوم هوشیاری مردم و مسؤولان در انتخابات آتی ریاست جمهوری تأکید کرد. 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید داشتند؛ باید با پرهیز از سرگرم کردن مردم به مسائل فرعی و نادرست، به دنبال دشمن شناسی و شناخت مواضع استکبار جهانی باشیم، باید حواسمان به دشمن جمع باشد تا بفهمیم که دنبال چه طرح و هدفی است.

وی با بیان این‌که دشمنان با اهداف و تکنیک‌های مختلف به مقابله با انتخابات سال آینده به میدان خواهند آمد، افزود: رهبر انقلاب تأکید داشتند که طرح مسأله انتخابات آزاد با هدف مأیوس کردن مردم از انتخابات بوده و است، دشمنان سعی دارند با راه‌اندازی جنجال رسانه‌ای حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را کمرنگ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: سیره زندگانی رسول اکرم(ص) الگویی ماندگار و کامل برای سبک زندگی اسلامی در جهت سعادت دنیوی و اخروی بشریت است.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم زنجان در ویژه برنامه‌های گرامیداشت 28 صفر و سالروز شهادت امام رضا رضا(ع) افزود: سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) بایستی همواره و در هر حال مورد توجه و عمل مسلمانان قرار گیرد./935/پ202/ج

ارسال نظرات