۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۶۶۴۶۹
مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل:

دولت آینده نگاه ویژه‎ای به بهبود وضعیت معیشتی مردم داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل گفت: آرمان و میثاق این ملت با انقلاب و ولایت بر سر مسائل مادی نیست که با مشکلات اقتصادی و گرانی از میان برود.
مردم و ولايت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل امروز در جمع طلاب خواهر مدارس علمیه شهر اردبیل با تأکید بر رسالت خطیر روحانیت در مواجهه با جریان‌ها و مسائل روز جهان اسلام و نظام ولایی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی از بدو پیروزی انقلاب با انواع ترفندهای سیاسی و نظامی برای براندازی نظام ولایی تلاش کردند، اما هر بار شکستی بزرگ تر از گذشته را تجربه کرده اند.

 

وی ترور، جنگ، فتنه، تهاجم فرهنگی، فشارهای سیاسی و اقتصادی و دیگر توطئه های بین المللی در براندازی انقلاب را تنها گوشه ای از تلاش های غرب برای مقابله با آرمان انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: تمامی این توطئه ها نه تنها کارساز نبوده بلکه دشمنان به این واقعیت پی برده اند که دیگر نمی توانند ایران را با چنین ترفندهایی وادار به شکست کنند.


مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جنگ نابرابری علیه جمهوری اسلامی به راه انداخت اما فرزندان روح الله با جانفشانی و ایثارگری توطئه دشمن را به خود آنها برگرداندند، امروز نیز نسل جدید انقلاب اسلامی توصیه شهدای گرانقدر را که تأکید بر اطاعت از ولایت فقیه است را مورد توجه ویژه قرار داده اند.


حجت الاسلام بیدار فشارهای اقتصادی و تحریم های جدید غرب علیه ایران را فرصتی برای جنجال رسانه ای دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: دشمن از روحیه ملت ایران هیچ شناختی ندارند، آرمان و میثاق این ملت با انقلاب و ولایت بر سر مسائل مادی نیست که با مشکلات اقتصادی و گرانی از میان برود، چنانکه در دوران جنگ تحمیلی نیز همین مردم با صبر و مقاومت مقابل مشکلات اقتصادی ایستادگی کردند.


وی با تأکید بر این‌که دولت آینده بایستی نگاه ویژه به بهبود وضعیت معیشتی مردم داشته باشد، گفت:هرگونه خیانت، کم کاری و زیرپاگذاشتن حق مردم در فردای قیامت مورد مواخذه است، باید با درک حساسیت شرایط تابع محض ولایت فقیه بود و اجازه فتنه انگیزی دشمنان با استفاده از برخی سوژه های ضدانقلابی را ندهیم.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که انقلاب اسلامی در عرصه بین  المللی نیز با توطئه های و فتنه های تفرقه انگیز دشمنان اسلام رو به روست، اظهار داشت: اگر امروز شاهد گستاخی وهابی خبیث و سلفی‌های فریب خورده به دست دشمنان هستیم، نشان روشنی از این حقیقت است که استکبار جهانی و رژیم صهیونیسم وحدت شیعیان و اهل سنت را خطری برای خود می دانند.


این استاد حوزه و دانشگاه اهانت به مرقد حجربن عدی از صحابه حضرت رسول‌الله(ص) و مولای متقیان علی(ع) را فتنه ای برای تفرقه میان شیعه و سنی دانست و تصریح کرد: همان‌گونه که معاویه از به شهادت رساندن حجربن عدی به هراس افتاده بود، امروز نیز بازماندگان و اسلاف معاویه به قبر شریف او اهانت کرده و قطعاً نتیجه این جسارت و اهانت را دریافت می‌کنند./9352/پ202/ب

ارسال نظرات