۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۷۷۰۴۵

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین خواستار آزادی زندانیان در ماه رمضان شد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با محکوم کردن جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه علیه زندانیان، خواستار آزادی آنان در ماه مبارک رمضان شد.
انجمن الوفاق اسلامي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین امروز در پیامی خواستار آزادی زندانیان سیاسی و فعالان انقلاب این کشور شد.

 

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین علت صدور این پیام را احترام به مادران، زنان زندانی و ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

 

الوفاق همچنین در این پیام خواستار آزادی ریحانه الموسوی از فعالان انقلاب بحرین شد که در زندان آل خلیفه مورد هتک حرمت قرار گرفته و از وی خواستند به صورت عریان در اتاق تحقیق حاضر شود.

 

در این پیام تاکید شده است که دولتی به دموکراسی حقیقی رسیده است که مردم در صدر حکومت قرار داشته باشند بنابراین با تجاوز، کشتار، ظلم و ستم هیچ گاه دموکراسی به وجود نخواهد آمد.

 

جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در پایان این پیام آورده است: همه سازمان‎های حقوق بشر و فعالان انسانی و اجتماعی منطقه و جهان برای آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان تلاشی مضاعف انجام دهند.

 

خبر دیگر اینکه، وزات کشور بحرین روز گذشته اعلام کرد که شب گذشته یک خودرو به وسیله مخزن گازی در پارکینگ مسجدی در منطقه الرفاع منفجر شد.

 

این انفجار که در نزدیکی دفتر حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در جنوب این کشور رخ داد تلفات جانی برجای نگذاشت.

 

حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی در واکنش به این انفجار در صفحه شخصی تویتر خود نوشت: حادثه منطقه الرفاع بسیار مشکوک است. عامل این اقدام شنیع می‎تواند داخلی و یا خارجی باشد. عامل این انفجار هر کسی که باشد ما آن را محکوم می‎کنیم.

 

وی افزود: ملت انقلابی بحرین اعتماد خود را به تحقیقات نظام آل خلیفه از دست داده است بنابراین ما خواهان تشکیل گروهی مستقل برای بررسی این حادثه هستیم./994/ب901/د

ارسال نظرات