۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۸۲۶۵۸

پیاده‌روی حضرات آیات وحید خراسانی و صافی گلپایگانی در سالروز شهادت امام صادق

خبرگزاری رسا ـ حضرات آیات وحید خراسانی و صافی گلپایگانی در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان حضرت امام جعفر صادق‌(ع)، مسیر دفتر خود تا حرم کریمه اهل بیت(ع) را با پای پیاده به عزاداری پرداختند.
پياده روي آيت الله وحيد خراساني در روز شهادت امام جعفر صادق پياده روي دو مرجع تقليد در روز شهادت امام جعفر صادق پياده روي آيت الله صافي گلپايگاني در روز شهادت امام صادق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) حضرات آیات وحید خراسانی و لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با پای پیاده در مراسم عزاداری شرکت کردند.

 

این دو مرجع تقلید ضمن حضور در جمع خیل عظیم عزادارن و سوگواران امام صادق(ع)، مسیر دفتر خود تا حرم کریمه اهل بیت(ع) را با پای پیاده طی کردند و این مصیبت را به حضرت فاطمه معصومه(س) تسلیت گفتند.

 

در دفاتر دیگر علما و مراجع تقلید نیز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) مراسم سوگواری و عزاداری برگزار شد.

 

به همین مناسبت در دفتر مقام معظم رهبری در قم(حسینیه حضرت امام خمینی) نیز مراسم سوگواری برگزار شد و سخنرانان به تبیین فضائل و مناقب رییس مذهب جعفری پرداخته و مداحان نیز نوحه خوانی کردند.

 

حرم کریمه اهل بیت، مسجد مقدس جمکران، مساجد، تکایا و حسینیه ها نیز به مناسبت شهادت امام صادق(ع) غرق در عزا و ماتم شده است.

 

این گزارش حاکی است، مراسم ایام شهادت حضرت امام صادق(ع) به مدت سه شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا در مسجد اعظم قم از شب گذشته آغاز شده است. /924/پ202/ج

ارسال نظرات