۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۹۰۹۹۵
آیت الله صافی گلپایگانی با تقدیر از تلاش های تیم مذاکره کننده:

با حفظ حقوق و منافع ملت به سربلندی نظام اسلامی بیندیشید

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی در دیدار وزیر خارجه با بیان اینکه مردم پشتیبان شما هستند تا انشاء‌الله بتوانید امور را اصلاح کنید، گفت: که انشاء الله این توفیقات ادامه داشته باشد و با حفظ حقوق و منافع مردم، عزت و سربلندی کشور اسلامی بیشتر شود.
ديدار وزير امور خارجه با مراجع و علما در قم

 به گزارش خبرگازری رسا، صبح امروز جمعه هشتم آذر ماه 1392 دکتر ظریف وزیر امور خارجه و هیئت همراه با حضور در بیت حضرت آیت صافی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.


در ابتدای این دیدار دکتر ظریف گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های وزارت امور خارجه و به خصوص نتایج مذاکرات ژنو را خدمت حضرت آیت الله العظمی صافی ارائه کرد.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نیز در این دیدار، از تلاش‌های هیئت مذاکره کننده تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد که نتایج این توافق برای کشور و مردم شریف ایران و منطقه بسیار سودمند باشد و تصریح کرد که از اینکه دل مردم را شاد کردید ما هم خوشحالیم


این مرجع تقلید در ادامه با بیان اینکه مردم پشتیبان شما هستند تا انشاء‌الله بتوانید امور را اصلاح کنید افزود که انشاء الله این توفیقات ادامه داشته باشد و با حفظ حقوق و منافع مردم، عزت و سربلندی کشور اسلامی بیشتر شود.


در این دیدار که به صورت محرمانه برگزار گردید، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی رهنمودها و مطالب مهمی را ایراد فرمودند و در پایان برای توفیقات ایشان و هیئت همراه دعا کرد. /971/د102/ج
 

ارسال نظرات