۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۹۱۷۵۲
آیت الله مکارم شیرازی:

آیت الله ارسنجانی خدمات بسیاری به اسلام و انقلاب کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی ارتحال آیت الله ارسنجانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: این فقید سعید از افراد مبرزى بود که در درس مرحوم آیت الله العظمى بروجردى(ره) شرکت مى‌کرد و مورد عنایت ایشان بود.
آيت الله مکارم شيرازي

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازى از مراجع تقلید در پیامی رحلت حضرت آیت الله ارسنجانى را تسلیت گفت.

 

متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


فقدان اسفناک حضرت آیت الله حاج سید محمد حسین ارسنجانى مایه نهایت تأسف و تأثر گردید. این عالم ربانى که از هم دوره‌هاى ما در مدرسه آقاباباخان شیراز بودند، بسیار سخت‌کوش و پراستعداد و پرمایه بود و در طول عمر بابرکت خود خدمات بسیارى به اسلام و مسلمین و مکتب اهل‌بیت(علیهم السلام) کرد و شاگردان فراوانى تربیت نمود. در انقلاب در منطقه فارس از پیشگامان در مبارزات بر ضدّ دستگاه طاغوت و در خدمت امام راحل(قدس سره) بود. این فقید سعید از افراد مبرزى بود که در درس مرحوم آیت الله العظمى بروجردى(ره) شرکت مى‌کرد و مورد عنایت ایشان بود.

 

این ضایعه مؤلمه را به حوزه‌هاى علمیه فارس و مخصوصآ مردم شهیدپرور و عالم‌دوست فسا و خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت عرض مى‌کنم. خداوند روح او را با ارواح اجداد گرامیش محشور گرداند و به همه بازماندگان صبر و اجر فراوان عنایت فرماید./971/د102/ج

ارسال نظرات