۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۲۰۰۰۷
مدیر حوزه های علمیه لرستان خبرداد؛

22 شهریور آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان از آغاز سال تحصیلی 13 مدرسه علمیه برادران لرستان در 22شهریور ماه جاری خبر داد.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حزه های علمیه لرستان در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه برادران در لرستان، بیان داشت: سال تحصیلی حوزه های علمیه لرستان 22 شهریور ماه جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور طلاب نو ورود در دوره اختبار و تثبیت، عنوان داشت: افرادی که این دوره آموزشی را با موفقیت بگذرانند، می توانند در مدارس علمیه ادامه تحصیل دهند.

حجت الاسلام مبلغی در ادامه با اشاره به شرکت بیش از 300 طلبه لرستانی در دوره های تثبیت و اختبار تصریح کرد: بیشتر طلاب موفق به گذراندن دوره آموزشی تثبیت و اختبار می شوند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی برخی مدارس علمیه لرستان از دوم شهریور، یادآور شد: مدارس علمیه مهدیه الیگودرز، ولی‌عصر(عج) و امام صادق(ع) بروجرد، مدرسه علمیه آیت‌الله بروجردی دورود از جمله مدارسی هستند که سال تحصلی آنان از دوم شهریور آغاز شده است.

مدیر حوزه ها علمیه لرستان در ادامه تصریح کرد: امتحانات این مدارس علمیه نیز پیش از سایر مدارس علمیه استان آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به نقش حوزه های علمیه در هدایت جامعه، خاطرنشان کرد: تربیت مبلغان دینی در راستای گسترش فرهنگ دینی و اسلامی مهم ترین برنامه حوزه های علمیه است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات