۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۲۲۸۵۴

دوره های مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره فرهنگی مقابله با جنگ نرم وتهاجم فرهنگی با حضور مسؤولان سپاه و بسیج خواهران خوزستان برگزار شد.
آثار مخرب ماهواره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فرمانده بسیج اصناف خواهران خوزستان، ظهر امروز در دوره فرهنگی مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که در سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد با اشاره به اهمیت شناخت رسانه ها در جامعه گفت: این دوره برای بسیج اصناف خواهران در نظر گرفته شده است.

آذر دخت لیلی زاده، فرمانده بسیج اصناف خواهران خوزستان، به نقشه های دشمن برای رویارویی با فرهنگ اسلامی اشاره و عنوان کرد: برگزاری دوره های مقابله با جنگ نرم و شناخت مضرات ماهواره از برنامه های فرهنگی بسیج اصناف بوده که اثرات زیادی در جامعه دارد.

 فرمانده بسیج اصناف خواهران خوزستان، فرهنگ رسانی را از جمله اهداف برگزاری این دوره ارزیابی کرد و افزود: شناخت و انتقال ارزشها تنها با برگزاری این دوره ها به صورت مستمر، ممکن است.

وی اظهارداشت: اصناف بخش مهمی از جامعه را تشکیل داده و شناخت برنامه های زیان آور ماهواره ها برای آن ها ضروری و مفید است.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر خوزستان، رسانه و ماهواره را سلاح نیروهای استکبار برای مقابله با فرهنگ دینی دانست و افزود: امروزه غرب برای مهار انقلاب اسلامی از این ابزار استفاده می کند.

وی تصریح کرد: دشمن پس از انقلاب اسلامی سرمایه های و مصالح زیادی را از دست داد و هم اکنون برای بازگرداندن این سرمایه ها و غارت و منابع زیرزمینی و رو زمینی سناریو سازی کرده است.

مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر خوزستان گفت: دشمن پس از آن که در جنگ سخت و هجوم نظامی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نتیجه ای نگرفت هم اکنون در تلاش بوده با جنگ نیمه سخت و جنگ نرم مصالح از دست رفته خود را باز گیرد.

حجت الاسلام بهرام افزود: برخی رسانه ها به استخدام جنگ نرم دشمن درآمده و می خواهند به وسلیه آن ها حب ها به بغض و یقین مردم را به شک مبدل کنند./9452/پ202/ب

ارسال نظرات