۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۲۵۲۱۸
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

زنده نگه داشتن غدیر در جامعه ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به توطئه های دشمن در جامعه، گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ غدیر در جامعه مسأله ای ضروری است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی‎داشت عید سعید غدیر خم، بیان داشت: عید غدیر خم از اعیاد بزرگ مسلمانان است.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که غدیر پیوند دهنده دین و سیاست است، خاطرنشان کرد: باید ولایت‎مداری را در جامعه امروز حفظ کنیم.

وی با اشاره به معرفی علی(ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) یادآور شد: پیامبر(ص) فرمودند هر کس من به او ولایت دارم و مولاى اویم، این على(ع) مولاى او است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که وهابیت به دنبال ایجاد شبهه در اذهان مردم است، عنوان داشت: پیامبر(ص) در معرفی جانشین خویش جای هیچ گونه شبهه ای را باقی نگذاشته است.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که پیروی از سیره اهل بیت(ع) موجب سعادت انسان می شود، افزود: پیروی از سیره علی(ع) موجب رهایی بشر از ظلم و باطل می شود.

وی با بیان این که حاکمیت جمهوری اسلامی برگرفته از سیره علی(ع) است، افزود: ملت ایران در تبعیت از ولایت فقیه الگویی برای جهانیان است.

حجت الاسلام مبلغی در ادامه با اشاره به این که دشمنان اسلام به دنبال کم رنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن نام غدیر و تبیین و تقویت فرهنگ غدیر در جامعه امروز مسأله ای ضروری است.

وی تبیین فرهنگ غدیر را وظیفه آحاد جامعه دانست و افزود: پاسداری از ارزش ها و و جامعه اسلامی در برابر توطئه های دشمن مسؤولیت خطیری است که بر دوش مردم و مسؤولان است.

مدیرحوزه های علمیه لرستان در ادامه با اشاره به ویژه برنامه های عید غدیر تصریح کرد: برنامه های غدیر باید درخور این ایام برگزار شود./9451/ت303/ب2

ارسال نظرات