۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۲۶۰۹۹
امام جمعه فیروزکوه:

هدف ائتلاف ضد داعش حضور آمریکا در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه فیروزکوه با اشاره به تشکیل ائتلاف ضد داعش از سوی آمریکایی‌ها، گفت: هدف آنها از این ائتلاف احیای مجدد داعش و حضور در منطقه است.
حجت الاسلام عبدالله اسماعيلي امام جمعه فيروزكوه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به گیر کردن داعش در باتلاق نیروهای مردمی و ارتش سوریه و عراق اظهار داشت: با حضور مجدد آمریکایی ها در منطقه داعش و تروریست ها قوت گرفتند.
 
وی ادامه داد: تحلیل دلسوزی غربی ها برای مسلمانان از سوی بعضی ها؛ تحلیل غلطی است و امروز موقعیت داعش در حال خطر بود که دوباره غربی ها حضور خود را پر رنگ تر کردند.
 
امام جمعه شهرستان فیروزکوه ابراز کرد: متأسفانه برخی از نیروهایی که در داعش فعالیت دارند از هموطنان ما هستند که با تبلیغات سوء تکفیری ها و وعده های رویایی اغفال شده اند.
 
وی اذعان داشت: امروز هر آنچه داریم از اسلام و انقلاب است و باید همواره در این مسیر قرار داشته باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان فیروزکوه با اشاره به سبک زندگی اسلامی، عدم تأسی به اهل بیت را باعث باخت در زندگی دانست و تأکید کرد: باید سبک زندگی را تغییر داده و از زندگانی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) الگو بگیریم.
 
وی با اعلام در پیش بودن روز خانواده، تأکید کرد: مدیریت بنیان خانواده را هرچه می توانید قوی تر کنید.
 
حجت الاسلام اسماعیلی در پایان خواستار شد: با نمایاندن راه و آرمان های واقعی شهدا به فرندانمان، توجه مان را به آن‌ها بیشتر کرده و آنها را در مواجهه با دشمنان آماده نگه داریم./804/پ202/ب4

 

ارسال نظرات