۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۲۴۰۷۹۰
مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان خبر داد؛

ارسال 280 مقاله از حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان به جشنواره علامه حلی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با اشاره به برگزاری جشنواره علامه حلی در بهمن‌ماه سال‌جاری گفت: حوزه‌های علمیه استان سمنان با ارسال 280 مقاله به دبیرخانه جشنواره علامه حلی، عنوان پنجم را در کشور از نظر کمیت به خود اختصاص داده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد علي مهدي نژاد

حجت الاسلام سیدعلی مهدی‌نژاد، مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان گفت: جشنواره علامه حلی هر ساله ویژه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه با محوریت بررسی موضوعات حوزوی با هدف اهتمام طلاب به امر پژوهش و تحقیق در قم برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات به جشنواره علامه حلی 15 دی ماه بوده است، افزود: استان سمنان با ارسال 280 مقاله از حوزه‌های علمیه برادران عنوان پنجم را در کشور از نظر کمیت و ارائه بیشترین تعداد آثار ارسالی به خود اختصاص داده است.

 

مدیر استانی حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با اشاره به اینکه جشنواره علامه حلی بهمن‌ماه سال جاری در قم برگزار می‌شود، گفت: حوزه علمیه برادران شهرستان دامغان با ارسال190مقاله از مجموع مقالات ارسالی از حوزه های علمیه استان سمنان، پیشتاز بوده و سپس شهرستان شاهرود با ارسال 60 مقاله در جایگاه بعدی قرار دارد.

 

حجت الاسلام مهدی‌نژاد از جمله اهداف برگزاری جشنواره علامه حلی را شناسایی نخبه‌های علمی پژوهشی، تقویت و انسجام پایه‌های فکری و علمی طلاب جوان زیر 31 سال و تقویت خلاقیت و نوآوری عنوان کرد.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه جشنواره علامه حلی در برخی از استان‌ها در مرحله استانی نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: مقرر شده است در سال 94 استان سمنان نیز برگزار کننده این جشنواره به صورت استانی به میزبانی شهرستان سمنان باشد./977/ت302/ب6

ارسال نظرات