۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۲۴۵۶۶۹
رییس بسیج دانشجویی گیلان:

8 هزار سند از شهدای دانشجوی گیلان جمع آوری شد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از جمع آوری هشت هزار سند از شهدای دانشجویی این استان از سوی کمیته گنجینه اطلاعات کنگره شهدای دانشجو خبر داد.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، کامیار مهدی پور، رییس سازمان بسیج دانشجویی گیلان امروز در نشست خبری کنگره شهدای دانشجوی گیلان با اشاره به برگزاری این کنگره در تاریخ 28 بهمن امسال افزود: این کنگره در مسجد باقر العلوم(ع) دانشگاه گیلان با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مردای و با حضور مدیران استانی و جامعه دانشگاهی استان بر گزار می شود.

 

وی از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و کشوری در مسجد فاطمه الزهرا(س) خبر داد و گفت: یادوراه شهدای دانشجوی سیاهکل با سخنرانی سرهنگ عباس بایرامی، معاون سپاه قدس گیلان برگزار می شود.

 

رییس سازمان بسیج دانشجویی گیلان همچنین از برگزاری یادواره شهدای بندرانزلی و آستار خبرداد و تصریح کرد: هنگامی که نام شهید با دانشجو پیوند می‌خورد شهادت از روی آگاهی است و این امر ارزش عمل را مضاعف می‌کند.

 

مهدی پور با بیان این که همه اراده ما در ستاد کنگره شهدای دانشجوی گیلان این است که تولیداتی داشته باشیم که ماندگار باشد، خاطرنشان کرد: در راستای استفاده از ظرفیت اساتید انقلابی و دانشجویان متخصص در استان برنامه‌ریزی می‌شود.

 

8 هزار سند از شهدای دانشجو در گیلان جمع آوری شد

مهدی پور با اشاره به جمع آوری هشت هزار سند شامل عکس، زندگینامه، فیلم، وصیت‌نامه، دست نوشته و صوت از شهدای دانشجویی گیلان از سوی کمیته گنجینه اطلاعات اظهار داشت: پیش بینی می شود با همت دانشجویان  در آینده این اسناد به 20 هزار سند برسد.

 

رییس سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان این که از ظرفیت تمام تشکل های دانشجویی برای برگزاری این مراسمات استفاده می شود، خاطرنشان کرد: امنیت امروز جامعه را مرهون شهدا هستیم.

 

مهدی پور با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شفت گفت: سخنران این یاواره آیت الله اراکی است و با برنامه ریزی های انجام شده نرم افزار گوشی های هوشمند 15 شهید شاخص گیلان برای گوشی های اندروید در کنگره شهدای دانشجوی گیلان رو نمایی می شود.

 

وی با اشاره به ساخت نرم افزار کامپیوتری متشکل از اطلاعات 15 شهید شاخص از سوی گروه های تخصصی سراسر استان در یک دی ود دی افزود: گیلان 97 شهید دانشجو دارد./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات