۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۲۶۲۵۳۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بصیرت و ولایت مداری مهم ترین ویژگی پاسداران اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، بصیرت، ولایت مداری، ایمان، اعتقاد و معنویت را مهم ترین ویژگی های پاسداران انقلاب اسلامی دانست.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: این روز ارزشمند یادآور فداکاری و ایثار سید و سالار شهیدان در دفاع از اسلام ناب است.

 

وی به جایگاه پاسداران در نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که سپاه همواره مدافع حقیقی انقلاب بوده است، بیان داشت: نقش سپاه در دفاع از آرمان های انقلاب در سه دهه اخیر همواره پررنگ بوده است.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که پاسداران انقلاب اسلامی همواره در ولایت مداری در صف نخست بوده اند، ادامه داد: حضور سپاه در هشت سال دفاع مقدس نیز برگ زرینی در تاریخ این انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه سپاه کربلای مازندران، ایمان، اعتقاد و معنویت را از جمله ویژگی دیگر پاسداران اسلام دانست و با بیان این که ایمان به خدا و توکل براو با توسل به ائمه معصومین(ع) سلاح برنده و پیروزی آور بشمار می آید، افزود: وقتی ایمان به خدا محکم و قوی باشد تحمل هر مشکلی آسان خواهد بود.

 

وی دیگر ویژگی پاسدار اسلام را استقامت در راه رسیدن به هدف برشمرد و ادامه داد: مصداق این ویژگی  پاسداران با فرامین الهی  همنوا است که فرمود:  «آنهایی که گفتند پروردگار ما خداست و در این راه استقامت کردند نه می ترسند و نه خوف و غم به دل راه می دهند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که ائمه معصومین(ع) حضرت ابوالفضل(ع) که پرچمدار حرکت و نهضت عاشورا بود را نافذ البصیره یاد می کنند زیرا آن حضرت در بصیرت نفوذ بالیی داشت، گفت: برای حفظ ویژگی های پاسداری مجاهدت لازم است و باید معنویت را اساس کار قرار داد.

 

حجت الاسلام غلامی در ادامه با اشاره به این که معصومین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات انسان ها هستند اما به فرموده ائمه(ع)کشتی نجات جد ما حسین ابن علی(ع)اسرع و اوسع است، گفت: سپاه پاسداران ادامه دهنده راه سیدالشهدا است و طی 36 سال سپاه اثبات کرد که در این مسیر صادقانه قدم برداشته و این اقدام آثار و برکات زیادی برای انقلاب اسلامی داشت.

 

وی با بیان جمله امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود گفت: با سیر اجمالی تاریخ انقلاب اسلامی وقایع جنگ داخلی، ناآرامی های اوایل انقلاب، تحریکات بیگانگان در مرزها و اوج آن در جنگ تحمیلی، همگان شاهد تأثیر حضور سپاه و درک فرامین امام(ره) شدند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا  با سخت خواندن حفظ روحیه انقلابی و ارزش های اسلامی گفت: این سختی با توشه تقوا و توکل راحت می شود که از الزامات پاسداری محسوب می شود./950/ت302/ب1

ارسال نظرات