۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۲۶۴۱۴۰
حجت الاسلام فرحزاد:

دوستان اهل‌بیت نباید نان به نرخ روز خور باشند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس رسانه ملی این کارشناس دینی با بیان این‌که عده ای نوکر زمان و عده بسیاری نوکر امام زمان(ع) هستند، گفت: برخی نان را به نرخ روز می خورند که دوستان اهل‌بیت(ع) نباید اینطور باشند بلکه باید بر طبق رضایت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) عمل کند.
حجت الاسلام فرحزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد، کارشناس رسانه ملی عصر امروز در جلسه هفتگی هیأت آل یاسین قم درباره ذکر صلوات خاطرنشان کرد: ذکری کامل تر از ذکر صلوات وجود ندارد و در همه ایام و مکان ها به ویژه شب و روز جمعه، ذکری شریف تر از ذکر صلوات نیست.

 

این کارشناس دینی درباره ماه شعبان اظهار داشت: امام سجاد(ع) درباره ماه شعبان می فرمایند خدایا ماه شعبان را با رحمت و خشنودی خود پر کردی؛ اگر مورد رحمت قرار بگیریم، رستگار خواهیم شد.

 

وی درباره دوست داشتن اهل بیت(ع) تصریح کرد: ماه شعبان ماهی است که می توانیم خود را در معرض رحمت و خشنودی خداوند متعال قرار دهیم؛ اگر کسی بگوید که پیامبر(ص) را دوست دارم اما اهل بیت(ع) را نه، باید گفت که بین پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) جدایی نیست.

 

حجت الاسلام فرحزاد با بیان این که دشمنی با دوستان اهل بیت(ع)، دشمنی با اهل بیت(ع) است، گفت: کسی که می گوید پیامبر گرامی اسلام(ص) را دوست دارم، باید به توابع آن نیز عمل کند، یعنی اهل بیت پیامبر(ص) و دوستانشان را دوست بدارد.

 

این کارشناس رسانه ملی با اشاره به بیان یکی از بزرگان یادآور شد: رجبعلی خیاط می گفت که دین همین است که علما گفته اند، اما این اعمال و عبادات مغز، باطن و روحی دارد که محبت و ولایت است. 

 

این کارشناس دینی خاطرنشان کرد: بزرگی می فرمود عده ای نوکر زمان و عده بسیاری نوکر امام زمان(ع) هستند؛ برخی نان را به نرخ روز می خورند که دوستان اهل بیت(ع) نباید اینطور باشند؛ این کار مورد پسند خدا، پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) نیست؛ انسان باید بر طبق رضایت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) عمل کند./822/پ202/ف

ارسال نظرات