۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۳۰۰۳۶۷
آیت الله دستغیب:

توسعه حرم مطهر شاهچراغ بدون ایجاد وقفه ادامه دارد

خبرگزاری رسا ـ تولیت شاهچراغ(ع) با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه این حرم مطهر قبله امید و آرامش است، گفت: توسعه حرم مطهر شاهچراغ(ع) بدون ایجاد وقفه دنبال می‌شود.
آيت الله سيد علي اصغر دستغيب

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب شامگاه امروز در همایش افتخار خدمت که با حضور بیش از چهار هزار از خدام افتخاری خواهر و برادر حرم مطهر احمدبن‌موسی(ع) در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) این آستان مقدس برگزار شد اظهار داشت: توسعه ظاهری و توسعه فرهنگی برای رفاه زائران و رشد و تعالی روح انسان‌ها در این آستان مقدس با شتاب بیشتری دنبال می‌شود.

 

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: آن روزی که رهبر معظم انقلاب حرم مطهر شاهچراغ(ع) را حرم سوم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی نامیدند همه خود را موظف دانستیم این حرم اهل بیت(ع) را بیشتر خدمتگذار باشیم.

 

وی به خدام توصیه کرد: باید با همراهی و همدلی عزم و تلاش بیشتری شود تا بدون ایجاد وقفه این حرم مطهر را از پاکی و قداست آنچنان که شایسته است پر کرده و از هر لغزش دور بود.

 

آیت‌الله دستغیب خادمان حرم مطهر شاهچراغ(ع) را اهل صدق و وفا دانست و گفت: افرادی که نقطه ابهام و یا شبهه‌ای در امور جاری این حرم مطهر داشته باشند و به این حقیر اطلاع ندهند پیش خداوند مسئول هستند.

 

تولیت حرم شاهچراغ(ع) افزود: در نظارت‌ها تمام سعی و تلاش‌ها در حرم مطهر شاهچراغ(ع) صورت می‌گیرد اما از افرادی که احساس مسؤولیت می‌کنند تقاضا می‌شود هر نوع تذکر و اشکال را که مشاهده کردند پیشنهاد دهند.

 

آیت‌الله دستغیب خطاب به خدام شاهچراغ(ع) گفت: شما می‌توانید الگوهای بسیار مناسب برای تبدیل محیط این حرم مطهر به یک محیط روحانی، معنوی و الهی باشید.

 

شایان ذکر است، حسین مذنب، معاون اماکن و امورمتبرکه آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) نیز با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی خدام خواهر و برادر تصریح کرد: با همت و تلاش خادمان سومین حرم اهل بیت(ع)، در تاسوعا و عاشورای حسینی چندصدهزار نفر از زائران و عزاداران با سهولت از فضای معنوی و برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر بهره‌مند شدند./919/102/ب1

ارسال نظرات