۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۳۱۳۲۱۴
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

انقلاب اسلامی، ملت های مسلمان منطقه را بیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مداحان و پیرغلامان استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی عزت ایران را دو چندان کرد و ملت های مسلمان منطقه را بیدار کرد.
حجت الاسلام محمدي عراقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمود محمدی عراقی با حضور در جمع مداحان و پیرغلامان استان کرمانشاه که شامگاه گذشته در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد با گرامیداشت فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: انقلاب یادآور روزهایی است که ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) و با فداکاری و  جانبازی و ایثار در مقابل ظلم و ستم حاکم بر کشور قیام کردند.

وی افزود: قیام ملت ایران با یاری خداوند متعال علیه همه بت های عالم پیروز شد و این انقلاب دنیا را متحول ساخت، انقلاب اسلامی نه تنها ایران را از قید 2500 سال شاهنشاهی آزاد کرد بلکه ملت های مسلمان منطقه را بیدار کرد.


حجت الاسلام محمدی عراقی یادآور شد: مداحان پیام آوران قیام عاشورای حسینی و پیرغلامان ساحت مقدس ائمه اطهار علیهم السلام هستند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص قیام و انقلاب تصریح کرد: رسالت حضرت موسی (ع) برای مقابله با فرعون و آزادی بنی اسرائیل بخشی از رسالت و ماموریت انبیای الهی اشاره دارد.


وی بیان داشت: خداوند انبیای الهی را مأمور خروج بندگان از ظلمات به سوی نور و روشنایی قرار داد، پیامبران لطف و رحمت خداوند متعال را به بندگان متذکر می شوند.


حجت الاسلام محمدی عراقی گفت: امام خمینی (ره) با تأسی از آیات قرآن کریم انقلاب اسلامی را یوم الله می دانست زیرا یادآور روزهای الهی است، حاکمان ظالم با دسیسه دشمنان حیا و عفت زنان را از بین می برند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: مهم ترین رسالت انبای الهی دعوت بندگان به سوی توحید الهی است، امام راحل نیز با تأسی از این امر مردم را به سوی توحید رهنمون شد، شایسته است مداحان نیز اشعار خود را با محتوای توحیدی آغاز کنند زیرا دعوت به بصیرت و معرفت و توحید مورد تأکید انبیای الهی است.


وی عنوان داشت: مکتب اهل بیت مکتب توحید است، عده ای از جاهلان زمان، توسل به ائمه اطهار را شرک می دانند اما ائمه به اذن الله شفاعت می کنند و اراده الهی بر این اساس است که انسان های الهی بر مشرکان پیروز باشند.


حجت الاسلام محمدی عراقی ابراز داشت: خداوند رهبری الهی برای انسان ها فرستاد تا پس از سال ها انحراف، فساد و استبداد، حکومت اسلامی را تجربه کنند و با توسل به قرآن ملتی نجات یابند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب را مهم خواند و گفت: یادآوری و بزرگداشت این ایام از فراموش شدن دوران ظلم و ستم طاغوت جلوگیری کرده و ارزش انقلاب اسلامی را در قلب انسان ها نشان می دهد.


حجت الاسلام محمدی عراقی در پایان اظهار داشت: با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب یکی از مسؤولیت های مشترک همه، مدیریت محافل دینی است و برای روشنگری اذهان مردم ابتدا باید به درجه ای عالی از خوآگاهی دست یابیم./857/202/ب3

ارسال نظرات