۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۳۱۹۴۴۶
در نشست هفتگی طلاب کوهنورد بررسی می‌شود؛

علل وقوع چند حادثه مرگبار و دلخراش کوهنوردی در چند هفته گذشته

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی مؤسسه عالیان گفت: در جلسه این هفته مؤسسه عالیان سلسله بحث های 40 نکته کلیدی و کاربردی در صعودهای زمستانه و بررسی علل وقوع چندین حادثه مرگبار و دلخراش کوهنوردی داخلی و خارجی در هفته گذشته مطرح می‌شود.
موسسه فرهنگي ورزشي عاليان

عمار ابراهیمی مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری جلسات هفتگی این مؤسسه خبر داد و گفت: جلسات مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان هر هفته در عصر دوشنبه برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: در این جلسات که به صورت آموزشی و کارگاهی است، نکات ایمنی پیرامون صعود به قله بیان می شود؛ همچنین حوادث و راه های پیشگیری از آن بررسی می شود.

 

مدیر روابط عمومی مؤسسه عالیان ادامه داد: در جلسه این هفته که امروز در ساعت 16 تا 18 برگزار می شود، حجت الاسلام علی شریفیان مهر، رییس کمیته اخلاق فدراسیون کوهنوردی کشور به بیان این نکات می پردازند.

 

ابراهیمی افزود: در جلسه این هفته سلسله بحث های 40 نکته کلیدی و کاربردی در صعودهای زمستانه و بررسی علل وقوع چندین حادثه مرگبار و دلخراش کوهنوردی داخلی و خارجی در هفته گذشته مطرح می شود.

 

مدیر روابط عمومی مؤسسه عالیان در پایان گفت: علاقه مندان برای حضور در جلسات هفتگی می توانند به دفتر مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان، واقع در بلوار صدوقی، انتهای خیابان حضرت ابوالفضل(ع)، پلاک 104 مراجعه کنند./840/ت302/ی

ارسال نظرات