۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۳۶۲۵۶
با حمایت ستاد گنگره شهدای روحانی صورت گرفت؛

صعود طلاب حوزه علمیه قم به بام ایران در روز قدس

جمعی از طلاب حوزه علمیه قم به مناسبت گرامی داشت شهدای روحانی مدافع حرم و روز قدس به قله دماوند صعود کردند.
کوهنوردی شریفیان مهر صعود به قله دماوند صعود به قله دماوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب حوزه علمیه قم به مناسبت بزرگ داشت یاد و خاطره شهدای روحانی مدافع حرم و  روز جهانی قدس در صعودی سه روزه بام ایران را فتح کردند.

 

حجت الاسلام علی شریفیان مهر، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان خبر صعود جمعی از طلاب حوزه علمیه قم به قله دماوند، اظهار داشت: این صعود در قالب یک تیم سه نفره از جبهه جنوبی قله دماوند صورت گرفت و سه روز به طول انجامید.

وی در تبیین اهداف این صعود خاطرنشان کرد: هدف اصلی از صعود گرامی داشت یاد و خاطره شهدای روحانی مدافع حرم بود که با اهتزاز بنر تصاویر این شهدا در قله صورت گرفت و هدف دیگر گرامی داشت روز قدس بود که این صعود در جمعه آخر ماه رمضان انجام شد.

 

وی به باز خورد این حرکت در میان کوهنوردان حاضر در قله اشاره کرد و افزود: اهتزاز تصاویر شهدای روحانی هم در میان کوهنوردان ایرانی و هم در میان کوهنوردان خارجی حاضر در قله بازخورد خوبی داشت.

 

وی با بیان این که شهدای روحانی مدافع حرم برای برخی از طلاب هم گمنام هستند، گفت: گام بعدی ما بعد از این حرکت نمادین معرفی شهدای روحانی مدافع حرم در رسانه ها است تا مردم با سبک زندگی این شهدا آشنا شوند و بتوانیم الگوی مناسبی را جهت سبک زندگی اسلامی به جامعه معرفی کنیم.

وی با اشاره به حامیان این حرکت نمادین اظهار داشت: این صعود با حمایت ستاد کنگره شهدای روحانی صورت گرفته است و امیدواریم که با حمایت های این چنینی بتوانیم کارهای فرهنگی بیشتری را انجام دهیم و به ارتقاء سطح فرهنگ جامعه کمک کنیم./843/ت302/ی

ارسال نظرات