۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۴۵۹۱۱۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

13 آبان روز تجلی ارزشهای انقلابی ملت ایران در راه مبارزه با استکبار است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: یوم‌الله سیزدهم آبان روز تجلی ارزشهای انقلابی و اسلامی ملت ایران در راه مبارزه با استکبار جهانی و دشمنان اسلام است.
حجت الاسلام خادمی - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی امروز در دیدار با شماری از روحانیان مبلغ، با گرامیداشت فرارسیدن سیزدهم آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: سیزدهم آبان در واقع روز تجلی ارزشهای انقلابی و دینی ملت ایران در راه استکبارستیزی است.

افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و دانش‌آموزان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ سبب شد این روز به‌ یاد ماندنی با عنوان روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ انقلاب اسلامی ما ثبت و ضبط شود.

وی آثار مناسبت‌های سیزدهم آبان در کشور را بسیار عمیق و ماندگار توصیف کرد و یادآور شد: تبعید حضرت امام (ره) پایه‌های رژیم گذشته را به لرزه درآورد؛ به‌گونه‌ای که می‌توان گفت در اثر حوادث سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۸ دست استکبار جهانی و عوامل سرسپرده آن از منافع ملت ایران کوتاه شد.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی استان خراسان شمالی تصریح کرد: در سیزدهم آبان نقشه پوشالی آمریکا و ایادی آن به دست جوانان این مرزم و بوم در هم شکست که رمز این پیروزی حرکت در مسیر ولایت و وحدت کلمه بود.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی افشاگری جانیان آمریکا در ایران بود، ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی از سوی جوانان هوشیار و انقلابی سند افشاگری جنایات خاموش آمریکا در ایران است.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به اینکه جوانان انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را رسوا کردند، اظهار کرد: آمریکا باید از ملت و جوانان ایرانی عصبانی باشد؛ زیرا جوانان هوشیار و انقلابی در تمامی مراحل جنایات آمریکا را افشا کردند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جوان، خاطرنشان کرد: امروز با گذشت چند سال از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، این حرکت انقلابی بر تارک تاریخ میهن اسلامی می‌درخشد و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی لزوم تکیه بر ایمان و وحدت و یکپارچگی در مبارزه با استکبار جهانی را مهم‌ترین رکن مسلمانان ایران عنوان کرد و خواستار هوشیاری همه افراد در برابر توطئه‌های دشمنان و توجه به تحصیل علم و الگوپذیری از شهدا شد.

حجت‌الاسلام خادمی تأکید کرد: در این اوضاع حساس با وجود نیرنگ و خدعه‌های مختلف استکبار جهانی و عوامل وابسته به آن در راه‌اندازی جنگ رسانه‌ای و مسموم‌سازی فضای جهانی، باید سعی کنیم تظاهرات یوم‌الله سیزدهم آبان ماه امسال همچون سالهای گذشته در سراسر کشور باشکوه تمام برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: امروزه دانش‌آموزان و دانشجویان آگاهتر و هوشیارتر نسبت به گذشته شده و در مقابل جنگ نرم آمریکا به یاری خداوند بار دیگر پیروز خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی نیروی ایمان را بهترین سرلوحه جوانان ایران زمین دانست و اضافه کرد: فردا حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان بار دیگر دست بدخواهان را از این مملکت کوتاه می‌کند.

گفتنی است، سیزدهم آبان که به‌ عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، به شهادت رساندن دانش‌آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 است./9314/202/ب2

ارسال نظرات