۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۴۵۹۲۸۶
امام جمعه تربت حیدریه:

«مرگ بر آمریکا» شعار ایدئولوژیک و راهبردی ملت انقلابی ایران است

امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که مرگ بر آمریکا شعار ایدئولوژیک و راهبردی ملت انقلابی است، گفت: تا مادامی که خوی استکباری آمریکا وجود داشته باشد، مردم ایران این شعار را فراموش نمی کنند.
حجت الاسلام عصمتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، پیش از ظهر امروز در راهپیمایی 13 آبان، گفت: بر اساس بیانات رهبری نسل جدید و فرزندان انقلاب باید در تمامی مقاطع تحصیلی با مکر و توطئه های شوم دشمنان نظام و انقلاب و شیطان بزرگ اشنا شوند.

وی افزود: از آنجایی که امروز بالغ بر 70 کتاب درباره تسخیر لانه جاسوسی نوشته شده می طلبد تا در کتب درسی دانش آموزان این عناوین در راستای نهادینه شدن فرهنگ استکبارستیزی گنجانده شود.

امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که عده ای آگاهانه یا ناآگاهانه جمله امام راحل مبنی بر اینکه «هر فریادی دارید بر سر آمریکا بزنید» را از روی تعصب و عناد مطرح می کنند، به واقعه تاریخی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره و اظهار کرد: اسناد به دست آمده از سفارت آمریکا نشان داد این مرکز در حقیقت لانه جاسوسی و مرکز توطئه مستمر بر ضد انقلاب نوپای ایران اسلامی بوده است.

حجت الاسلام عصمتی با بیان این که با نگاه به تاریخ کشور چیزی جز جنایت و ظلم و ستم از غرب نمی بینیم، خاطر نشان کرد: برخی ها باید نگاه های عناد ورزانه خود را به نظام اصلاح کنند.

وی با بیان این که مرگ بر آمریکا شعار ایدئولوژیک و راهبردی ملت انقلابی است، بیان کرد: شعار مرگ بر آمریکا دارای پشتوانه عقلانی و منطقی بوده و تا مادامی که خوی سلطه جویی و استکباری سیاستمداران آمریکا وجود داشته باشد، مردم ایران در هیچ برهه زمانی این شعار را از ذهن و زبان خود دور نمی بینند.

حجت الاسلام عصمتی با انتقاد از آنانی که تمایل دارند تا شعار مرگ بر آمریکا از اذهان عموم مردم حذف شود، یادآور شد: برخی معتقدند اگر امروز حضرت امام راحل بودند این شعار حذف می شد در صورتی که تا خوی استکباری وجود دارد، باید این شعار در بین مردم پابرجا و استوار باقی بماند.

امام جمعه تربت حیدریه تکیه بر نیروها و توانمندی های داخلی و میدان دادن به جوانان مومن و انقلابی را راه حل رفع مشکلات کشور دانست و گفت: در 37 سال گذشته از عمر با برکت انقلاب عظیم الشأن اسلامی بسیاری از جوانان تنومند و پویا، ایران اسلامی را در برخی عرصه ها بی نیاز از غرب کردند.

راهپیمایان تربت حیدریه با به آتش کشیدن پرچم آمریکا، قطعنامه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تایید کردند.

شایان ذکر است؛ راهپیمایی 13 آبان تربت حیدریه همزمان با سراسر کشور از ساعت 9 صبح با حضور حداکثری دانشگاهیان، مسؤولان و آحاد مردم از میدان مرکزی تربت حیدریه به سمت میدان شهدا برگزار شد./202/864/ب1

ارسال نظرات