۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۴۶۳۷۷۸
امام جمعه بروجن:

متهم کردن بسيج به تندروی کامل کننده پروژه نفوذ است

امام جمعه بروجن با بيان اين که متهم کردن بسيج به تندروی کامل کننده پروژه نفوذ است، گفت: مذاکره برای مشارکت و گفتگو برای رسيدن به تفاهم است اما هرگز بين نور و ظلمت، حق و باطل و گرگ و ميش حرفی از مذاکره و رسيدن به تفاهم وجود ندارد.
امام جمعه بروجن

حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بروجن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با بیان اینکه پيوستن به دهکده جهانی به رهبری استکبار در پی آن است تا حکومت انقلابی ايران را در جريان استکبار هضم کند، گفت: استکبارستيزی و اهميت جهاد به قدری در نظام اسلامی و فرهنگ دينی ما پر فروغ است که منهای جهاد و استکبارستيزی هيچ يک از ارکان دينی فروغی نخواهد داشت.

وی با تأکيد بر اینکه در فرهنگ دينی ما مذاکره با استکبار هيچ جايگاهی ندارد، افزود: مذاکره برای مشارکت و گفتگو برای رسيدن به تفاهم است اما هرگز بين نور و ظلمت، حق و باطل و گرگ و ميش حرفی از مذاکره و رسيدن به تفاهم وجود ندارد.

امام جمعه بروجن تصريح کرد: متأسفانه امروز عده ای به دنبال آن هستند که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران که در سايه استکبارستيزی، مقاومت و جهاد در راه خدا به دست آمده است را ثمره گفتگو و تفاهم ذکر کنند که این مایه خجالت است.

این مقام مسؤول با بيان اينکه برخی دنبال آن هستند تا فرهنگ استکبارستيزی را به فرهنگ گفتگو مبدل کنند، افزود: دنيا بداند که جوانان غيور و بسيجی استکبار جهانی را زير پای خود لگد مال می کنند و به فرمايش رهبر معظم انقلاب هر روز تشنه تر از ديروز آماده مبارزه با رژيم غاصب و حرام زاده صهيونيست هستند.

حجت الاسلام سعادت فر در ادامه نفوذ را به دو بخش فردی و جريانی تقسيم کرد و گفت: در نفوذ فردی شخصی را بزک می کنند و در لباس او را وارد مجموعه ای می کنند تا بتوانند به اهداف خودشان برسند.

وی افزود: اين گونه افراد اگر مسؤوليت های حساس جامعه را به عهده بگيرند قطعا دروازه ها را به روی دشمن باز می کنند و آسيبهای جدی را به جامعه وارد می نمایند و این یک خطر جدی است.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اينکه عده ای از افراد نفوذی متأسفانه جزء نخبگان بی بصيرت هستند، گفت: اين افراد سوابق انقلابی دارند؛ روزگاری در کنار امام(ره) بودند و به برکت وجود امام راحل محبوبيتی در جامعه پيدا کردند اما امروز متأسفانه به دنبال تحريف افکار امام هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن با تأکيد بر اينکه ملاک ميزان حال فعلی افراد است، تصريح کرد: اگر امروز قرار است الگويی برای خود انتخاب کنيم بايد فردی باشد که نه در گذشته بلکه امروز انقلابی باشد.

وی در ادامه با اشاره به نفوذ جريانی و شبکه سازی که دشمنان نظام در پی آن هستند، گفت: برای توسعه فکر آمريکايی جاذبه های گردشگری، توريستی و جاذبه های جنسی که کانون گرم خانواده را متلاشی می کند در شبکه های اجتماعی تبليغ می کنند.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که متهم کردن بسيج به تندروی کامل کننده پروژه نفوذ است، افزود: رهبر فرزانه انقلاب اخيرا فرمودند: دشمن به دنبال نفوذ، موازی سازی و رقيب سازی برای بسيج و افسران جنگ نرم است.

وی گفت: تفکر بسيج احساس مسؤوليت انسانها در قبال جامعه بدون هيچ گونه چشم داشت و در مقابل کسانی که عافيت طلب و دنبال حقوقهای نجومی هستند قرار دارد./9457/302/ب3

ارسال نظرات