۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۶۹۸۶۳
مؤسس حوزه های علمیه نورآباد:

پایداری و اقتدار نظام در سایه حاکمیت حکومت دینی است

عضو شورای حوزه های علمیه لرستان پایداری و اقتدار نظام را در سایه حاکمیت حکومت دینی دانست و گفت: مبارزه با استکبار و خنثی سازی توطئه دشمن با درایت رهبری و بصیرت مردم سبب شکست دشمن در عرصه های گوناگون و حفظ امنیت و اقتدار نظام شده است.
حجت الاسلام امیدیان

حجت الاسلام سعید امیدیان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه رسانه های بیگانه و جریانهای غرب گرای داخلی امروز دنبال می کنند و در صدد این هستند که انقلاب را ناکارآمد معرفی کنند، بیان داشت: این نگاه و توطئه دشمن در طول تاریخ همواره وجود داشته است و امروز قالب آن تغییر یافته است.

وی با اشاره به توطئه دشمن در طول تاریخ افزود: پیش از انقلاب جدایی دین از سیاست مطرح بود و دشمن در صدد بود تا روحانیت از سیاست فاصله بگیرید و همانگونه که امام راحل فرمودند سیاست ما عین دیانت و دیانت ما عین سیاست است.

عضو شورای حوزه های علمیه لرستان با اشاره به نقش دین و سیاست در ارتباط با مسائل زندگی فردی و اجتماعی خاطرنشان کرد: بحث برقراری صلح، جهاد، اداره حکومت، امربه معروف و نهی از منکر از مسائل مهم جامعه بوده که بدون حکومت و حاکمیت دینی امکانپذیر نیست.

وی با یادآوری به اینکه امام راحل عملأ نشان داد دین، اسلام و حکومت دینی می تواند کارآمد باشد، در سایه مطرح کردن اصل ولایت فقیه دسیسه های دشمن در این زمینه خنثی شد.

حجت الاسلام امیدیان افزود: امام خمینی(ره) با تکیه بر اصل ولایت فقیه و در سایه همراهی دین و سیاست در کنار یکدیگر در برابر حکومت ستم شاهی ایستادگی کردند و با پشتیبانی مردم انقلاب را به نتیجه رساند.

وی انقلاب را نقطه عطفی در تاریخ دانست و تصریح کرد: امام راحل با بنا ساختن حکومت بر مبنای اعتقادات دین اسلام کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

مؤسس حوزه های علمیه نورآباد با اشاره به اینکه تلاش دشمن برای معرفی کردن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی توطئه ای دیرینه بوده و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: با تبیین دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل جوان و آینده دسیسه های دشمن خنثی می شود.

وی یادآور شد: امروز همه ملتها و آزادی خواهان جهان اگر نامی از ایران اسلامی می شنوند به جهت اقتدار و پایداری این نظام در سایه حکومت دینی و تعالیم الهی و قرآنی است.

مبارزه با استکبار راه حفظ استقلال و امنیت کشور است

حجت الاسلام امیدیان استکبارستیزی را از آرمانهای انقلاب دانست و گفت: مبارزه با استکبار راه تحقق و حفظ استقلال و از عوامل مؤثر برقراری امنیت کشور است که در سایه بصیرت و هوشیاری محقق می شود.

وی با تصریح به اینکه مبارزه با استکبار تاکنون در استقلال و برقراری امنیت کشور نقش داشته است، خاطرنشان کرد: در زمینه های گوناگون شاید مشکلاتی وجود داشته باشد ولی نباید این مشکلات را بزرگنمایی کرد چراکه از اهداف دشمن بزرگنمایی مسائل حاشیه ای برای غفلت از آرمانها و ارزشهای اصلی نظام است.

عضو شورای حوزه های علمیه لرستان در ادامه پیروزی در حلب و رسوایی اسرائیل و آمریکا را نشان از کارآمدی حکومت دینی عنوان کرد و گفت: نظام اسلامی که در رأس آن ولی فقیه قرار دارد در برابر توطئه های دشمن همواره استوار است.

حجت الاسلام امیدیان با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی در بحث علمی، پزشکی، موشکها و دستاوردهای نظامی، فناوری هسته ای که در سایه حکومت دینی محقق شده اند، با بیان دستاوردهای انقلاب از سوی اهل خرد، اندیشمندان، علما و مسؤولان باید توطئه دشمن را در نطفه خاموش کرد و جلوی اینکه بخواهند عظمت انقلاب را تحت شعاع قرار دهند، گرفته شود./302/9459/ب1

ارسال نظرات