۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۵
کد خبر: ۵۰۱۹۶۸
حجت الاسلام فرحزاد با انتقاد از برخی بداخلاقی ها؛

اتهام زنندگان در انتخابات باید روز جزا پاسخگو باشند

حجت الاسلام فرحزاد با انتقاد از برخی بداخلاقی های انتخاباتی، گفت: اتهاماتی که در ایام انتخابات به کاندیداها وارد کردند بسیار زشت بود؛ اتهام زنندگان باید در آخرت پاسخگو باشند.
حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد شب گذشته در مراسم دعای توسل مسجد مقدس جمکران، ذکر «سبحانک یا لا اله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب» را یکی از اذکار مهم ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان باید دائم الذکر باشیم.

سخنران مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: یک شب ماه مبارک رمضان از هزار ماه برتر است؛ نفس کشیدن و خوابیدن انسان مؤمن هم در ماه مبارک رمضان ثواب دارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از برخی بداخلاقی های انتخاباتی، تصریح کرد: متأسفانه اتهاماتی که در ایام انتخابات به کاندیداها وارد کردند بسیار زشت بود؛ اتهام زنندگان باید در آخرت پاسخگو باشند؛ مراقب باشیم که فرد دیگری می خواهد رییس شود و ما به خاطر آن جهنمی نشویم.

حجت الاسلام فرحزاد ادامه داد: در روایتی از امام صادق(ع) بیان شده که دعا، نیایش و استغاثه به درگاه پروردگار، از تلاوت قرآن کریم بالاتر است؛ افرادی که تکبر می ورزند و با خدا راز و نیاز نمی کنند، با خفت وارد دوزخ می شوند.

وی «وسواس» را خلاف عرف، شرع و دین دانست و تأکید کرد: متأسفانه معضل وسواس از مشکلاتی است که گریبانگیر افراد زیادی شده است و حتی برخی خودشان از آن بی اطلاع هستند؛ برخی حتی در وضو گرفتن هم وسواس دارند و آب را اسراف می کنند.

وی در پایان بیان داشت: این ماه مبارک برکات بسیار زیادی دارد که باید نهایت استفاده از آن برده شود؛ ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای تمرین صبر و بردباری است که برای روح و جسم مفید است./840/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات