۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۱۹۶۵۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

فراجناحی عمل کردن دولت، عاملی مهم برای جلوگیری از دو قطبی شدن کشور

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت فراجناحی عمل کردن دولتمردان در جهت خدمت رسانی به ملت، گفت: این مهم مؤثر ترین اقدام در جهت جلوگیری از دو قطبی شدن کشور است.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فراجناحی عمل کردن مدیران دولت اسلامی امری مهم در خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه مهم ترین ویژگی شهید رجایی و باهنر فراجناحی عمل کردن بود، افزود: امروز دولتمردان برای عمل به وعده های خویش و خدمت به ملت ایران باید از این ویژگی شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان دوری از نگاه های حزبی و جناحی را مهم ترین اقدام برای جلوگیری از دو قطبی شدن در کشور عنوان کرد.

وی اظهار داشت: در سایه فراجناحی عمل کردن مسؤولان و دولتمردان می توان در مسیر تحقق ارزشهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بر پایه ارزشهای دینی اقدامات مرثری انجام داد.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه امروز پس از سالها که از شهادت شهید رجایی می گذرد، خدمات ایشان همواره در دورترین مناطق بین مستضعفین و عشار همچنان ماندگار است، خاطرنشان کرد: نتیجه این اقدامات خدمت بی منت به مردم بوده است.

وی ادامه داد: اگر مدیری به صورت جناحی عمل کند هدف انجام کارها در جهت خدمت رسانی به مردم به سرانجام نخواهد رسید.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد:‌ بهره گیری از سیره و منش معصومین(ع) و آیات و روایات بهترین الگو برای دولتمردان است که برای همیشه تاریخ زنده و پویا هستند.

تبعیت از رهبری رمز موفقیت دولتمردان

وی در ادامه با بیان اینکه نیاز جامعه امروز و رمز موفقیت دولتمردان وحدت، اتحاد، انسجام و تبعیت از رهبری است، اظهار داشت: مطالبات رهبری برگرفته از بینش اعتقادی دینی و نیازسنجی جامعه است.

حجت الاسلام غلامی عنوان کرد: امروز برای پیشرفت و موفقیت در نظام جمهوری اسلامی بیش از زمان دیگری مسؤولان باید به حفظ وحدت و فراجناحی عمل کردن توجه داشته باشند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات