۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۵۴۱۷۱۸
مشاور وزیر ارشاد مطرح کرد؛

صحیفه سجادیه ادبیاتی نو برای نشر معارف ناب اهل بیت

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه صحیفه سجادیه بهترین راه برقراری ارتباط با جهان است، گفت: صحیفه سجادیه ادبیاتی نو برای تبلیغ و نشر معارف ناب اهل بیت(ع) است.
حجت الاسلام ارزانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی در آیین افتتاحیه دومین دوره آموزشی مرکز تخصصی صحیفه سجادیه که شب گذشته در این مرکز برگزار شد، با اشاره به نقش صحیفه سجادیه در معنویت درمانی گفت: این موضوع امروزه مورد توجه جهان قرار گرفته است و اگر بیشتر تبیین شود به یقین مورد قبول همگان قرار خواهد گرفت.

مشاور وزیر ارشاد با بیان اینکه صحیفه سجادیه بهترین راه برقراری ارتباط با جهان است، اظهار داشت: صحیفه سجادیه ادبیاتی نو و جدید برای تبلیغ و نشر معارف ناب اهل بیت(ع) در جهان است.

وی ادامه داد: پژوهشگرانی که در این مرکز تخصصی در حال آموزش دیدن هستند، بسیار خالصانه و بدون چشم داشت مالی در حال خدمت رسانی به مکتب اهل بیت(ع) برای نشر معارف حقیقی ایشان تلاش می کنند؛ این کار باارزش زمینه نصرت الهی را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام ارزانی خاطرنشان کرد: امروزه بهترین راه فرهنگ سازی در داخل و خارج کشور استفاده از ظرفیت نامحدود صحیفه سجادیه است و این موضوع باید بیشتر مورد توجه حوزویان قرار گیرد.

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ابراز داشت: این ستاد عالی نیز باید در کنار این جریان عظیم باشد و همه تلاش خود را بر این بگذارد تا مبانی ناب اهل بیت(ع) در سراسر جهان  گسترده شود.

وی با بیان حدیث «لو علم الناس محاسن کلامنا لتبعونا» عنوان کرد: صحیفه سجادیه در قالب دعا همه قانون های جهان را بیان می کند و چون زبان دل است، به یقین مورد توجه همگان قرار گرفته و آنها را نسبت به اسلام جذب می کند.

حجت الاسلام ارزانی در پایان یادآور شد: این تجربه ثابت شده است که اگر در هر کجای عالم از اهل بیت(ع) سخن بگوییم، مردم در برابر کلام زیبای ایشان خاضع می شوند./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات