۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۵۶۱۸۶
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

مسؤولان به قشر ضعیف جامعه توجه بیشتری داشته باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: متأسفانه به قشر ضعیف جامعه توجه نمی شود و این سبب می شود که مردم به دلیل کمبودها اعتراض کنند، مسؤولان باید به قشر ضعیف جامعه توجه بیشتری داشته باشند.
علی سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سومین روز تدفین شهید گمنام مدرسه امیرالمومنین(ع) بیرجند اظهار داشت: خداوند متعال یک طرحی را برای تکامل و اداره بشریت تدبیر کرد که مبنای ان بعثت بوده است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره تقابل حق و باطل بوده است، گفت: انقلاب اسلامی بین الطلوعین غیبت و ظهور است و مادر حضرت موسی(ع)، خواهر حضرت موسی(ع) و آسیه در تحقق اراده خداوند متعال نقش داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: متأسفانه به قشر ضعیف جامعه توجه نمی شود و این سبب می شود که مردم به دلیل کمبودها اعتراض کنند، مسؤولان باید به قشر ضعیف جامعه توجه بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه اشرافی گری بسیاری از مشکلات را در کشور به وجود می آورد، تصریح کرد: حوزه های علمیه باید زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم کنند و موانع را بردارند.

وی با بیان اینکه تا مردم خود را آماده نکنند حضرت مهدی(عج) نیز ظهور نخواهند کرد، ادامه داد: امروز دشمنان توطئه های مختلفی برای مظلومان عالم دارند و مقام معظم رهبری و مظلومان منطقه در برابر کفر و نفاق هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تا وقتی که تحولی در انسان به وجود نیاید خداوند متعال نیز مهدی موعود(عج) را به مردم عرضه نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه امام راحل یک نوع ظهور بود، اظهار کرد: اگر ملتی با صبر و استقامت همراه با رهبری باشند و پای آرمان های ولایت بمانند خداوند هم آن ها را پیروز می کند اما اگر کوتاهی صورت بگیرد انقلاب ساقط می شود./880/پ203/ب1

ارسال نظرات