۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۶۹۵۳۴
امام جمعه بابلسر:

مسؤولان با اقدامات فوری به ناآرامی های اقتصادی در کشور پایان دهند

امام جمعه بابلسر با بیان این که نظام سلطه تلاش می کنند تا فشارهای اقتصادی، زمینه برخی ناآرامی ها و اعتراضات مردمی را در داخل فراهم کند، گفت: ملت ایران هوشیار و آگاه هستند و فریب توطئه های دشمنان را نخواهند خورد.
امام جمعه بابلسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان بر ضرورت توجه مسؤولان نسبت به مسائل اقتصادی و تلاش در جهت رفع مشکلات موجود تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه عدم ثبات مناسب در اقتصاد کشور موجب بروز مشکلاتی در این حوزه شده است، افزود: مسؤولان کشور به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای در جهت رفع مشکلات مردم باشند.

امام جمعه بابلسر، رفع مشکلات اقتصادی و تقویت معیشت را مهم ترین خواسته مردم از مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: این مردم نقش محوری و تعیین کننده ای در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب دارند و نباید مطالبات آنها بر روی زمین بماند.

حجت الاسلام قلی پور بر ضرورت توجه مسؤولان به مطالبات رهبری در حوزه های مختلف به ویژه موضوع اقتصاد اشاره کرد و گفت: رشد و رونق اقتصادی در گرو تحقق سیاست های اقتصادی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه مسأله اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری سال ها گذشته آن را مطرح فرمودند و سیاست های آن را نیز ابلاغ کردند تنها در حد حرف و شعار باقی مانده است، افزود: این وظیفه مسؤولان در جهت تحقق این سیاست ها و رهنمودها گام بردارند.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که کشور برای موفقیت در برابر هجمه ها و توطئه های اقتصادی دشمن نیازمند اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی است، بیان داشت: در شرایطی که جبهه استکبار تلاش می کنند از راه اقتصادی ملت را نسبت به انقلاب و نظام دلسرد کند باید مطالبات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی به طور جدی از سوی مسؤولان اجرایی شود.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که سیاست های اقتصادی دولت در سال های اخیر نتوانسته التهاب های اقتصادی کشور را کاهش دهد، افزود: متأسفانه در این مدت شاهد افزایش بی اندازه قیمت ارز و سکه در کشور هستیم که این نشان دهنده شکست این سیاست ها بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان این کشور به دروغ القاء می کنند که مردم از انقلاب خسته شده اند، گفت: این در حالی است که ملت بزرگ ایران مقتدرانه پای انقلاب ایستاده اند و از آرمان های ارزشمند آن حراست می کنند.

امام جمعه بابلسر، حضور گسترده مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف انقلاب، نظیر 22 بهمن و روز جهانی قدس را گوشه ای از نماد وفاداری و علاقه مردم به انقلاب اسلامی دانست و افزود: این دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی هستند که تلاش می کنند با تبلیغات دروغین مردم را خسته از انقلاب معرفی کنند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که ملت ایران علیرغم همه مشکلات معیشتی و اقتصادی وقتی پای انقلاب و نظام وسط می آید، مقتدرانه از آن حمایت و پشتیبانی می کنند، گفت: مردم باید قدردان این چنین مردم هوشیار و با بصیرتی باشند که همواره در دفاع از انقلاب پیشگام تر از دیگران هستند.

وی در ادامه سخنان خود وحدت و انسجام ملی را مهم ترین رمز پیروزی و موفقیت ملت در برابر هجمه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: با وحدت ملی می توانیم همه قله های رفیع را با سلامت و بدون خسارتی طی کنیم.

امام جمعه بابلسر با بیان این که نظام سلطه تلاش می کنند تا فشارهای اقتصادی، زمینه برخی ناآرامی ها و اعتراضات مردمی را در داخل فراهم کند، افزود: ملت ایران هوشیار و آگاه هستند و فریب توطئه های دشمنان را نخواهند خورد.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که متأسفانه برخی ها در داخل نیز با اظهارات خود دشمن شاد کن می شوند، خاطرنشان کرد: امروز باید با وحدت و همبستگی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بیاستیم و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع و حراست کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشور نیازمند آرامش است، بیان داشت: مسؤولان باید با اقدامات فوری به ناآرامی های اقتصادی در کشور پایان دهنده و زمینه ثابت و آرامش را در جامعه فراهم کنند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات