۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۷۳۲۶۷
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «روح بهار»

نسخه الکترونیکی کتاب «روح بهار(امام زمان در آیینه دعا)» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «روح بهار(امام زمان در آیینه دعا)»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «روح بهار(امام زمان در آیینه دعا)» اظهار داشت: بسیاری از معارف و آموزه‌های دینی در «دعا» نهفته است. یکی از آنها آشنایی با ولیّ عصر(عج) می‌باشد که در دعاهای گوناگون از آن حضرت، یاد شده است. اثر حاضر این موضوع را با قلمی روان و ادبی به تصویر کشیده است.

وی به معرفی کتاب «روح بهار(امام زمان در آیینه دعا)» پرداخت و گفت: این کتاب نوشته منیره زارعان است که در مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما تهیه شده و در انتشارات مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: کتاب «روح بهار(امام زمان در آیینه دعا)» با 183 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 16000 ریال در سال 1381 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 10000 ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب افزود: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات