۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۹۰۴۱۱

تأکید ملت بحرین بر ادامه راه شهیدان

تأکید ملت بحرین بر ادامه راه شهیدان
یک فعال سیاسی بحرینی عنوان کرد که مردم بحرین از طریق گرامی‌داشت روز ملی شهید، بر ادامه راه شهیدان برای مقابله با ستم رژیم آل خلیفه تأکید کردند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا،  «علی الفايز» فعال سیاسی طی پیام هایی در توییتر نوشت که روز شهید گواه ستم رژیم آل خلیفه به ملت بحرین و تأکیدی بر لزوم تغییر سیاسی است که شهیدان رهبری این تغییر را بر عهده داشته اند.

این فعال سیاسی بحرینی درا دامه بیان داشت: روز شهید توقفگاه ملی است که ملت بحرین برای الهام گرفتن از عزم و اخلاص و ایمان در آن حاضر می شوند.

علی الاسود در ادامه اظهار داشت: شهیدان با خون خود بر ادامه مسیری تأکید کردند که از ملت بحرین از طریق آن سرنوشت با عزت و کرامت را برای خود رقم خواهند زد و این ملت با گرامی‌داشت روز ملی شهید بر راه شهیدان تأکید کردند.

گفتنی است که اقدام نمادین انقلابیون در نام‌گذاری روزی به نام «شهید» نوعی اعمال فشار بر رژیم آل خلیفه که از این طریق آن بر شدت اعتراض ها و همچنین انسجام اعتراض های خود می افزایند تا اعمال فشار بیشتری بر رژیم حاکم صورت گیرد.  

رژیم آل خلیفه 16 دسامبر را روز ملی بحرین یا «عید شاهنشاهی» می داند؛ زیرا حاکم این کشور در چنین روزی به قدرت رسید. لذا آل خلیفه برای مصادره کردن روز شهید، روز 17 دسامبر را روز تاج‌گذاری یا «عید الجلوس» نامید./983/ب902/ف

ارسال نظرات