۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۹۰۵۰۴
صباغیان:

دولت با شعار تعامل با غرب بر وعده‌های محقق نشده خود سرپوش می‌گذارد

دولت با شعار تعامل با غرب بر وعده‌های محقق نشده خود سرپوش می‌گذارد
نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برخی افراد به دنبال این هستند که وعده‌های محقق نشده خود را در سایه شعار تعامل با غرب به ویژه آمریکا جبران کنند.
محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز و بافق در خانه ملت در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره نوع نگاه دولت به خارج از کشور و ایجاد تعامل با غرب، بیان داشت: یک نگاه در کشور وجود دارد که بر اساس آن برخی از افراد به دنبال این هستند که وعده‌های محقق نشده خود را در سایه شعار تعامل با غرب و به خصوص آمریکا جبران کنند.

وی ادامه داد: این نوع نگاه دقیقا پاک کردن صورت مسأله است. باید توجه داشت که آمریکا مخالف نظام جمهوری اسلامی و استقلال این مردم است و هرگز دست از این نوع نگاه خود نیز بر نخواهد داشت.

نماینده مردم مهریز و بافق در پارلمان تصریح کرد: بدون شک آمریکا در زمینه‌های اقتصادی نیز هیچ کمکی به کشور ما نخواهد کرد و هرگونه تعاملی به ضرر مردم و نظام خواهد شد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور با درخواست از تمام مسؤولان برای توجه بیشتر به ظرفیت‌های داخلی ابراز داشت: کلید تمام مشکلات و کاستی‌ها امروز در داخل کشور است. اگر به ظرفیت‌های موجود و نیرو‌های داخلی توجه کنیم، حتما مشکلات حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: امروز در کشور ضعف نظارتی وجود دارد. به همین جهت نیز افرادی که می‌توانند برای نظام خدمت کنند شناسایی نمی‌شوند.

صباغیان در پایان با اشاره به انتقاد اخیر رییس جمهور از مخالفان برجام، بیان داشت: این نوع رفتار آقای روحانی بیانگر این مساله است که وی نتوانسته وعده‌های خود را عملی کند و فقط به دنبال پیدا کردن مقصر است. قطعا بنده و سایر همکارانم در مقابل صحبت‌های رییس‌جمهور از ابزار‌های نظارتی خود استفاده خواهیم کرد. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات