۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۹۰۸۸۹
القدس العربی نوشت:

آل‎خلیفه، نوک پیکان عادی سازی روابط میان شورای همکاری با رژیم صهیونیستی

آل‎خلیفه، نوک پیکان عادی سازی روابط میان شورای همکاری با رژیم صهیونیستی
یک روزنامه عربی با اشاره به نقش موساد در روند عادی سازی روابط میان شورای همکاری خلیج فارس با تل آویو، رژیم آل خلیفه را نوک پیکان این مسأله عنوان کرد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، رژیم بحرین اینک به نوک پیکان کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و مسؤولیت اعلام مواضع همسو با این رژیم را به نیابت از این کشور‌ها نیز بر عهده دارد و از این طریق در خدمت برخی نظام‌های عربی منطقه قرار گرفته است.

به نوشته روزنامه القدس العربی، سرویس جاسوسی موساد و مسؤولان آن پرونده عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی مانند بحرین، امارات و عمان را پیش می‌برد.

هر چند که آل خلیفه حداقل در وضعت کنونی منطقه نمی‌تواند علیه قطعنامه‌های سازمان ملل در حمایت از مسأله فلسطین رای دهد، ولی حمایت‌های آشکار این نظام از مواضع همسو با رژیم صهیونیستی کماکان ادامه دارد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت» اخیرا اعلام کرده بود که «ایلی کوهن» وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی دعوتی رسم از بحرین برای مشارکت در کنفرانسی بین‌المللی در منامه دریافت کرده است.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که چندین رسانه صهیونیستی اعلام کردند بحرین دومین کشوری است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از عُمان به آن سفر خواهد کرد. ولی آل خلیفه این خبر را تکذیب کرده است. حال آنکه طی دو ماه گذشته برخی مقامات رژیم صهیونیستی سفر‌هایی به امارات و عمان داشته اند./983/ب902/ف
ارسال نظرات