۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۵۹۰۹۵۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

9 دی روز خفت و خواری فتنه گران و سربلندی ملت ایران بود

9 دی روز خفت و خواری فتنه گران و سربلندی ملت ایران بود
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به حضور حماسی مردم در یوم‌الله نهم دی‌ماه سال 88، گفت: 9 دی روز خفت و خواری فتنه گران و سربلندی ملت ایران بود.

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، روز نهم دی‌ماه سال 88 را روز بصیرت، آگاهی و وحدت ملی دانست و اظهار کرد: مردم همیشه درصحنه در این روز حماسه‌ای ملی و ماندگار خلق کردند.

وی افزود: مردم بصیر و انقلابی در این روز تاریخی نشان دادند که به‌هیچ‌عنوان و به هیچ‌کس اجازه تعارض به ارزش‌های نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را نداده و با شدیدترین برخوردها پاسخ تعارض به ارزش‌های اسلامی را می‌دهند.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: مردم ولایت مدار ایران در این روز بزرگ تحت امر ولایت‌فقیه با یک حرکت خودجوش به دفاع از ارزش‌های انقلاب و اصول نظام جمهوری اسلامی در مقابل مستکبران و توطئه‌گران و فتنه‌گران خارجی و داخلی پرداخته و بار دیگر دشمنان را مأیوس و مستأصل کردند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌خواهند درک کنند که انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه همین مردم به پیروزی رسیده است و در این چهل سال با پشتوانه مردم و درایت و هوشیاری امام راحل و رهبر معظم انقلاب با سربلندی به راه خود ادامه داده است.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: تا زمانی که مردم ولایی و انقلابی درصحنه حضور دارند به هیچ بیگانه و فتنه‌گری حق تعرض به ارزش‌های اسلامی و انقلابی نداده و با تمام توان توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و فتنه گران داخلی فارغ از قدرت و بصیرت مردم ایران در سال 88 با طرح توطئه تقلب در انتخابات در پی براندازی نظام اسلامی بودند.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: دشمنان بدانند که مردم همیشه درصحنه همیشه پشتیبان رهبری و ولایت‌فقیه بوده و در این راه از جان‌ودل مایه می‌گذارند و البته این پشتیبانی و حمایت برکات زیادی برای جامعه و ملت اسلامی دارد./9314/ت602/ب1

ارسال نظرات