۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۵۹۰۹۹۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مبارزه با استکبار جزء اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی است

مبارزه با استکبار جزء اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: مبارزه با استکبار جهانی جزء مبانی انقلاب اسلامی بوده و هیچ گاه تغییر نخواهد کرد.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با بیان این که استکبار ستیزی جزء اصول تغییر ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: رویارویی میان حق و باطل مسأله‌ای گذرا و مقطعی نیست و در طول تاریخ وجود داشته و امروز نیز میان ملت بزرگ ایران و آمریکای جنایت به عنوان مصداق بارز استکبار وجود دارد.

وی با بیان این که خداوند متعال در سوره نساء ضرورت نبرد ایمان آوردگان با کفار و شیاطین تأکید می‌کند، افزود: در همین راستا ملت بزرگ ایران با تأسی از فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) در برابر استکبار جهانی و مصادیق آن در دنیای امروز با اقتدار ایستاده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها به دلیل خوی استکباری که دارند همواره به دنبال خود برتر بینی و تحقیر ملت‌های مستضعف هستند، بیان داشت: امروز قدرت پوشالی آمریکا به عنوان مصداق بارز استکبار جهانی هر روز در حال کم شدن است و همین مسأله نشان دهنده پایان دوران قلدرمآبی آمریکا در جهان است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که متأسفانه عده‌ای به دنبال معرفی چهره بزک کرده‌ ای از آمریکا به ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکایی‌ها با ملت بزرگ ایران ریشه تاریخی دارد و همواره این تقابل وجود خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مقابله و مبارزه با استکبار و نظام سلطه تعطیل پذیر نیست، تصریح کرد: مبارزه با استکبار جهانی جزء مبانی انقلاب اسلامی بوده و هیچ گاه تغییر نخواهد کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که قرآن کریم به عنوان کامل‌ترین کتاب الهی بر ضرورت مبارزه و مقابله با استکبار تأکید می‌کند، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی نیز در تبعیت از کلام الهی مبارزه با طاغوت و استکبار را جزء یکی از اصول مهم خود قرار داده اند.

وی از آمریکا به عنوان اتم مصادیق استکبار یاد کرد و با بیان این که همان طور که قرآن نیز وعده داده باطل رفتنی است، بیان داشت: شکی در آن وجود ندارد که شکست نهایی برای آمریکایی‌ها بوده و ملت بزرگ ایران پیروز این میدان مبارزه خواهند بود.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که چهره واقعی آمریکایی‌ها در جریان مذاکرات هسته‌ای با ایران اسلامی آشکار شد، گفت: دولتمردان آمریکایی پس از سال‌ها شعار و دروغ پردازی به راحتی یک توافق بین المللی را زیرپای نهادند و برجام را کنار گذاشتند./950/ت602/ب1
ایمانی
ارسال نظرات