۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۹۱۱۲۵
امام جمعه بروجرد:

حماسه 9 دی بساط فتنه را جمع می کند

حماسه 9 دی بساط فتنه را جمع می کند
امام جمعه بروجرد بر ضرورت حماسه عظیم 9 دی تأکید کرد و گفت: گرامیداشت این روز تاریخی بساط فتنه را جمع می کند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی بیان داشت: ملت ایران در 9 دی 88 حماسه ای بزرگی آفریدند.

وی حماسه 9 دی را سرنوشت ساز خواند و افزود: ملت ایران با خلق حماسه عظیم 9 دی توطئه های دشمن را خنثی ساختند و انقلاب را در برابر نقشه های شوم آنان مصون کردند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حماسه 9 دی متعلق به همه مردم ایران اسلامی است، ادامه داد: 9 دی روز بصیرت و هوشیاری ملت ایران اسلامی است و هرگز فراموش نمی شود.

وی در ادامه بر ضرورت بزرگداشت حماسه 9 دی تأکید کرد و گفت: 9 دی برای ملت ایران و دشمنان سراسر درس است، این روز را گرامی می داریم تا فراموش نکنیم مردمی که برای به بار نشستن این انقلاب خون ریختند هرگز صحنه انقلاب را ترک نخواهند کرد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 9 دی موجب زنده ماندن این حماسه بزرگ می شود، خاطرنشان کرد: گرامیداشت حماسه 9 دی موجب خنثی سازی فتنه های جدید و دشمنان می شود.

وی یادآور شد: حماسه 9 دی که موجب رویش دوباره انقلاب شد، ملت ایران در سایه بصیرت و هوشیاری توطئه های دشمن را خنثی کردند و با گرامیداشت سالروز این حماسه عظیم به گوش دشمنان می رسانند که همواره پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات