۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۹۱۱۳۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

برخی از جریانات و گروه های خاص باید دست از بازی های سیاسی بردارند

برخی از جریانات و گروه های خاص باید دست از بازی های سیاسی بردارند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی از جریانات و گروه ها که به نوای دشمنان می رقصند باید دست از بازیهای سیاسی بردارند تا در تمام میدانها پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار کارکنان حفاظت هواپیمایی سپاه خراسان جنوبی اظهار داشت: باید با تعهد و بصیرت و انجام وظیفه جلوی تجاوز دشمن را گرفت.

وی با بیان اینکه اگر دشمن احساس ناکامی کند به هیچ عنوان ریسک نخواهد کرد، گفت: برخی از جریانات و گروه‌های خاص که به نوای دشمنان می‌رقصند باید دست از بازی‌های سیاسی بردارند تا در تمام میدان‌ها پیروز شویم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی در کشور آوازهای دشمن شاد کن سر می‌دهند، افزود: باید دشمنان را از اقدامات خود ناامید کرد و امید دادن به آن‌ها یک گناه نابخشودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دشمن از لحاظ نظامی نمی‌‌تواند اقدامی انجام دهد و ناامید و مایوس است اما جنگ اقتصادی را به وجود آوردند تا ایران اسلامی را زمین گیر کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح قوی و شجاع جمهوری اسلامی ایران دشمنان را در جنگ نظامی مایوس کرده است، ادامه داد: هرگاه که اختلاف و تفرقه در داخل کشور ایجاد شد، دشمن نیز طلبکارانه جلو آمده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اگر خود را به خواب بزنیم و از دشمن غفلت کنیم آن‌ها به خود جرأت می‌دهند هر کاری را برای از بین بردن امنیت جامعه انجام دهند./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات