۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۹۱۵۰۳
نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

ماهیت رژیم صهیونیستی برپایه قتل و اشغالگری استوار است

ماهیت رژیم صهیونیستی برپایه قتل و اشغالگری استوار است
نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان خاطرنشان کرد: ماهیت رژیم صهیونیستی برپایه قتل و اشغالگری استوار است بنابراین باید این رژیم را نابود کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مسائل داخلی این کشور گفت: امیدواریم که حکومت ملی لبنان طی روزهای آینده تشکیل شود. دولت آینده متعلق به همه مردم این کشور است و وزارتخانه ها باید در خدمت مردم باشند.

وی افزود: حکومت آینده باید قوی باشد تا بتواند در برابر هر گونه تهدید و مشکلی با قدرت بایستد و این کشور را از بحران های مختلف اقتصادی و سیاسی گذشته نجات دهد.

نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد که مدیریت ضعیف اقتصادی در دولت گذشته موجب شد که لبنان در بدهی های بزرگ غرق و هیچ گونه اثر مثبتی در زندگی مردم دیده نشود.

وی خواستار افزایش قدرت این کشور در برابر هر گونه تهدید خارجی شد و ادامه داد: اصلاحات حقیقی و گسترده ای باید در لبنان اجرا شود تا اقتصاد ملی تقویت و عدالت اجتماعی محقق شود.

حجت الاسلام شیخ علی الخطیب تاکید کرد که برنامه های دولت آینده لبنان باید به گونه ای باشد که شاهد رشد سیاسی، دینی و منطقه ای این کشور باشیم.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی درپی ایجاد بحران در لبنان است، اظهار داشت: تجاوز اسرائیل به سوریه و نقض حق حاکمیت لبنان از سوی این رژیم را به شدت محکوم می کنیم.

نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: ماهیت رژیم اشغالگر صهیونیستی بر اساس قتل، اشغالگری و ایجاد شرارت پایه گذاری شده است بنابراین باید این رژیم را هر چه سریعتر نابود کنیم.

وی از اقدام کشورهای عربی برای بازگشت به سوریه استقبال کرد و بیان داشت: امیدواریم که این بازگشت زمینه همبستگی کشورهای عربی برای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی و تحقق مصالح عربی و اسلامی و بازگشت برادری میان حکومت های عربی و اسلامی شود./994/ب901/ف

ارسال نظرات