۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۹۱۵۷۱
حجت الاسلام والمسلمین بدری:

حماسه ۹ دی نمایش ارادت ملت به امامت و ولایت بود

حماسه ۹ دی نمایش ارادت ملت به امامت و ولایت بود
مدیر مدرسه علمیه القائم (عج) ۹ دی را خنثی کننده تمام فتنه‌های داخلی و خارجی دانست و گفت: مردم در حماسه ۹ دی ارادت خود را به امامت و ولایت اعلام کردند.
حجت الاسلام سید مجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم (عج)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهمیت حماسه ۹ دی و تاثیر آن در حفظ نظام، گفت: با توجه به این که دشمنان در اغتشاشات و آشوب‌های سال ۸۸ طمع کرده بودند تا انقلاب را نابود کنند و با توجه به این که در حوادث آن سال عوامل بیرونی و درونی در جهت ضربه زدن به نظام و به گمان برخی از آن‌ها در جهت نابودی نظام دست به دست هم داده بودند، می‎توان گفت حماسه ۹ دی کلید فتح و ظفر بر تمام توطئه‌ها و دشمنی‌های آن روز‌ها بود.

وی افزود: مانند جنگ احزاب که همه گروه‌ها برای از بین بردن اسلام با هم متحد شده بودند در فتنه ۸۸ نیز چنین شرایطی به وجود آمده بود و همه عوامل داخلی و خارجی، شرق و غرب، منافقین و ضد انقلاب‌ها در جهت نابود کردن نظام اسلامی با هم به اتحاد رسیده بودند، در چنین شرایطی ۹ دی بمانند معجزه‌ای عظیم آبی بر روی همه آتش‌های فتنه محسوب می‌شد.

حجت الاسلام بدری با بیان اینکه حضور میلیونی و خودجوش مردم در روز ۹ دی از روی اخلاص و ارادت قلبی ملت به امامت و ولایت بود، ابراز کرد: بدون اینکه تبلیغات چندانی برای حماسه ۹ دی صورت گرفته باشد، صحنه واقعی و زیبای انقلاب را دوباره خلق کرد، اگر آن حضور چشمگیر، بامعنا، ولایتمدارانه و عاشقانه مردم در روز ۹ دی اتفاق نمی‌افتاد، معلوم نبود امروز سرنوشت نظام اسلامی چه می‌شد و به کجا می‌رسید، ۹ دی تمام فتنه‌های داخلی و خارجی سال ۸۸ را خنثی کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم (عج) ادامه داد: امروز نیز در آستانه سالگرد حماسه ۹ دی هستیم و لازم است مردم با حضور خود در صحنه و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب، امید دشمنان به تحقق اهداف پلیدشان نسبت به نظام اسلامی را مجدد ناامید کنند.

وی با اشاره به نقش دشمنان در فتنه ۸۸، خاطرنشان کرد: در فتنه ۸۸ عده‌ای در داخل کشور پیاده نظام دشمنان خارجی بودند برای همین آن آشوب‌ها بپا شد و این مطالبه به وجود آمد تا سران فتنه اعلام برائت از دشمنان خارجی و منافقین کنند که متاسفانه زیر بار نرفتند و با آن‌ها تا آخر هماهنگ بودند.

حجت الاسلام بدری ادامه داد: سران فتنه هنوز هم بعد از گذشت چند سال و روشن شدن وقایع و فتنه‌های سال ۸۸ اعلام برائت نکرده و بر اشتباه خود اصرار دارند بنابراین ضروری است که مردم با حضور باشکوه خود در صحنه ۹ دی مشت محکمی بردهان ضدانقلاب و دشمنان نظام و رهبری بکوبند./۸۱۳/ت302/ب1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات