۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۹۱۵۸۴

نماینده آیت الله سیستانی بر حضور فعال زنان در جامعه تاکید کرد

نماینده آیت الله سیستانی بر حضور فعال زنان در جامعه تاکید کرد
نماینده آیت الله سیستانی بر حضور فعال زنان در جامعه تاکید کرد و گفت: چادر یک وسیله برای دستیابی به حجاب و پوشش کامل است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی در جمع دانشجویان گفت: مساله عفاف زنان یکی از موضوعات مهم مورد تاکید خداوند متعال است.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی افزود: هیچ مساله پنهان و ظاهری وجود ندارد که خداوند متعال از آن بی خبر باشد بنابراین باطن انسان ها باید از ظاهرشان بهتر باشد.

وی با بیان اینکه حجاب زنان، زینت و وقار آنان محسوب می شود، تصریح کرد: چادر یک وسیله برای دستیابی به حجاب و پوشش کامل است.

حجت الاسلام سید احمد صافی خواستار تلاش وافر دانش آموزان در علم آموزی شد و بیان کرد: دانش آموزان باید برای آینده خود هدف های بزرگ داشته باشند زیرا جامعه به آنان نیازمند است.

وی به نقش زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان نقش فعالی در جامعه ایفا می کنند و شاهد هستیم که زنان در منصب های مختلف نظیر پزشکی، مهندسی و وکالت حضور فعالی دارند. ما در همه این زمینه ها نیازمند زنان فعال هستیم که باید برای آن برنامه ریزی و هدف گذاری کرد./994/ب902/ف

ارسال نظرات