۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۹۱۸۹۸
مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه گرمه:

فتنه‌انگیزی دشمنان در قالب پروژه نفوذ تداوم دارد

فتنه‌انگیزی دشمنان در قالب پروژه نفوذ تداوم دارد
حجت‌الاسلام اکبرزاده گفت: وظیفه ما در برابر نفوذ این است که در هر جمعی که هستیم با اطلاعات درست و مبتنی بر واقعیات، در دفاع از اسلام و انقلاب اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محسن اکبرزاده، مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه گرمه، امروز در همایش نهضت روشنگری که هم‌زمان با هفته بصیرت با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه الزهرا (س) گرمه برگزار شد، با اشاره به اهمیت بصیرت در زندگی اجتماعی و سیاسی، اظهار کرد: تحلیل مباحث سیاسی روز نیاز به تفکر کافی، روشنگری و بصیرت افزایی دارند.

وی افزود: زمانی که تفکر باشد درزمینهٔ احکام انسان می‌داند که با تفکر چه کاری باید انجام دهد؛ اما در مسائل بصیرتی نیاز به تبیین و استدلال داشته و قوه ادراکی خاصی می‌خواهد؛ زیرا فهم هر کس با دیگران متفاوت است.‌

حجت‌الاسلام اکبرزاده با تأکید بر اینکه در مسائل بصیرتی نباید در برابر وقایع بی‌تفاوت باشیم، اضافه کرد: علامه در جواب این سؤال که چرا عاشورا پرشور برگزار می‌شود اما در غدیر این‌گونه نیست، می‌فرماید: ما در چند مورد به‌ویژه در مورد غدیر ضرر کردیم، چون ما سکوت کردیم و روز عید غدیر را به دید و بازدید با سادات بسنده کردیم؛ اما پرشور شدن عاشورا باعث شده تا الآن زنده باشد و مردم به آن بپردازند. ‌

وی در ادامه با اشاره به زمینه‌سازی و برنامه‌ریزی دشمنان برای ایجاد فتنه در کشور، افزود: 10 سال برنامه‌ریزی دشمنان پشت سر فتنه سبز بود، این برنامه‌ها مانند ویروس وارد بدن می‌شوند و نیاز به زمان دارند تا عملکرد داشته باشند؛ ازاین‌رو برای این اتفاق هم سال‌ها برنامه‌ریزی شده بود.

حجت‌الاسلام اکبرزاده تصریح کرد: دشمنان از یک طرف گروهای مخالف را جذب کرده و از یک طرف بین مردم اختلاف ایجاد می‌کنند تا بتوانند به اهداف و امیال خود در جامعه اسلامی برسند.

وی خاطرنشان کرد: در جریان فتنه 88 ولایت مداری مردم ایران به جهانیان اثبات شد، زیرا مردم ولایتمدارانه عمل کرده و بساط فتنه گران و دشمنان را در هم پیچیدند.

حجت‌الاسلام اکبرزاده اظهار کرد: اکنون مردم به این بصیرت رسیده‌اند که باید همیشه پشت ولایت فقیه ایستاده و از سوی دیگر باید در مقابل فتنه مقاومت و صبر کنند.

وی افزود: ماهیت فتنه این است که صبر و مقاومت مردم را در مقابل سختی‌ها کم می‌کند؛ اما در هر صورت باید در مقابل فتنه‌ها مقاومت کرد.‌

مسؤول عقیدتی سیاسی سپاه گرمه با بیان اینکه اکنون هم فتنه دشمنان در قالب نفوذ ادامه دارد، گفت: وظیفه ما در برابر نفوذ این است که در هر جمعی که هستیم با اطلاعات درست و مبتنی بر واقعیات، در دفاع از اسلام و انقلاب تحلیل درستی ارائه دهیم./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات